• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Smile (:

    ... en toen kwam ik er om tien over tien achter dat ik eigenlijk huiswerk had voor morgen, ha. Dat is al tijden niet meer gebeurd en ik heb het niet echt gemist, eigenlijk. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een dag gaat eigenlijk veel te snel voorbij als je je vermaakt. Ik wilde eigenlijk meer schrijven, maar gamen had nu mijn prioriteit.

    // Ga ik morgen een afspraak maken bij de dokter of niet.. Ik durf eigenlijk niet heen om te vertellen dat ik depressief ben. Straks krijg ik allerlei vragen en zegt hij dat het maar tussen mijn oren zit.

    Ennnn als ik nu op bed ga kan ik nog 8 uur slapen. Helaas moet ik nog douchen. Dat maakt mijn slaap nog een uur minder. Wat een hopeloos geval ben ik ook. Waarom besta ik?

    I've got your beady eyes beating down on me.
    Wish I could turn this around. It’s killing me.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Jeez man leef en laat leven
    Ik ben 18 en word verdomme 19 en dan maak je een probleem ervan dat ik 2 flesjes jillz op heb voor die zoveel keren dat ik in een jaar drink(max. 2 x)


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Een miljoen veertigduizend insectensoorten, op die hele kleine aardbol!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vraag me nog steeds af waarom die gozer op het station de Inspector Gadget theme tune floot terwijl ik voorbij liep


    because i knew you, i have been changed for good

    Het maakt je blijkbaar niet eens uit dat ik jou negeer. Als je het zo wilt is het dit weekend nog uit. Nee, sterker nog, dan neem ik vrijdag vrij en ga in de ochtend naar jou, haal mijn spullen, zeg dat het klaar is tussen ons en dan ga ik weer 3 uur naar huis reizen.

    Ik ben een first class idiot. Een overprotective first class idiot die nogal arrogant en sarcastisch is en gewoon een of andere enorme loser. Mag ik mezelf even haten? #LonerForLife


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Na eindeloos Frans gedaan te hebben moet ik nu nog Duits leren en ik kom nooit aan alles toe dat ik nog doen moet en morgen ook al niet en crying


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb hier toch eigenlijk best wel een geweldig gesprek op Shamchat. Ik ga echt stuk.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Stiekem wil ik de haarkleur(en) uit mijn emo-periode terug. My hair was so awesome back then D:


    26 - 02 - '16

    Holy shit arme Chester. Die kat heeft vanaf vrijdag tot vandaag vastgezeten in mijn kamer, terwijl ik hem vrijdag nog gecheckt hebt! D:
    Opa en oma hebben hem ook niet gehoord. Shit man en hij heeft blaasgruis. Meteen maar even een zakje vochtig voer gegeven en dat met veel water bijgevuld, zodat hij eerst veel moest drinken voor hij kon gaan eten. Jezus wat zielig dit. Hij heeft ook niet geplast of gepoept in mijn kamer, wow.. arm ding. Mijn kindje :c

    [ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 22:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ...
    Overeenkomsten zijn meestal hetzelfde. Maar ik ga alweer terug naar mijn hoekje no worries.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Net verschoonde bedjes zijn zo heerlijk <3


    Slightly drunk.