• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Smile (:

    Mieeeeeeeeeeehhhhhh


    Slightly drunk.

    Zo kut heb ik me al maanden niet meer gevoeld
    Heel fijn dit


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb aandacht nodig want ik ben hier veel te moe van. Alsjeblieft, wil iemand tegen me praten?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Zit ik rustig Jamie Oliver te kijken, duiken er opeens allemaal knappe Italiaanse jongens op in beeld. Eyyy, twee vliegen in één klap: knappe jongens en goed eten. Wat wenst een mens nog meer. :Y)

    Mag ik misschien verdwijnen in een Anime film? Zelfs het imperfecte is daar perfect :c

    Mijn moeder moet me appen als het lesmateriaal is bezorgd. (cat)


    Slightly drunk.

    Iiiih, dat moment waarop iemand waar je ooit naar opkeek een zeer, zeer, zeer foute post reblogt. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik snap niet waarom sommigen zo negatief zijn over Oekraïne. Israël is best goed, eigenlijk. (songfestival) Ik heb geen zin in volgende week wedstrijd. Ik moet poffertjes bakken. Ze nemen me thuis niet serieus meer omdat fangirl over het songfestival. Ik had dit even nodig. Enorme lap tekst.. xD


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik wil naar de info-ontmoeting, de ouders van die kinderen ontmoeten is super belangrijk. Stomme blok (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben nu officieel een sukkel, want ik heb mezelf buitengesloten..... Nu nog twintig minuten wachten tot mn ouders thuis zijn.


    Stenenlikker

    Juist, mijn vriend is nu nog niet wakker. Geloof er niks van.

    Chizuru schreef:
    Juist, mijn vriend is nu nog niet wakker. Geloof er niks van.


    Girl, you deserve better


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hahahaha ik heb mijn mango te lang in de kast laten liggen rijpen. Guess what, nu is ie te rijp.


    Slightly drunk.

    En nu al die drivers downloaden en ugh ik hAAAT DIT


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    What is going on? :W


    What would Emma do?