• Hoihoi!

[EDIT: COVER IS AL GEKOZEN]
    Zoals de titel al verklapt heb ik een cover nodig. Het is voor een Hunger Games fanfictie, en aangezien ik zelf niet zo heel geweldig ben met covers en mijn inspiratie minder dan nul is, is er iemand die mij kan helpen?

* Titel: Fearful Silence/Fearful death. Ik twijfel nog welke ik graag wil, dus als jullie je mening zouden willen geven zou dat heel fijn zijn. Voor op de cover graag Fearful Silence proberen ^^)
    * Korte Samenvatting:
    Ik heb niet echt een samenvatting, maar dit is de rode draad uit het verhaal.

Het gaat over Aderyn, zestien jaar, een meisje uit District 1. Ze is er erg op gebrand om te winnen, en is een ware beroeps wat dat betreft. Ze is een natuurtalent met het zwaard en kan er dingen mee die je niet kan bedenken. Maar haar verder perfecte situatie heeft een heel groot nadeel: Aderyn heeft een paniekstoornis. Hoewel er nooit een diagnose is gesteld, weet ze zelf dat ze het heeft. De naam weet ze niet, net zomin dat het een stoornis is, maar ze weet wat het is, door ervaring. Ze is volkomen weerloos als ze een aanval heeft, en ze wil niet dat ook maar iemand achter deze zwakte komt. Daarom probeert ze de aanvallen te maskeren, maar dat lukt niet altijd.

* Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Ik heb niet echt plaatjes, maar een zwaard zou wel erg fijn zijn, en eventueel ook nog een meisje met zwarte haren (en ogen) erin.
    Oh, en als het mooi uitkomt ook deze, maar dan moet je echt even kijken of dat handig is of niet.

* Sfeer die het weer moet geven:
    Een beetje duister. Ondanks haar probleem is ze nog steeds de perfecte Beroeps, en deinst ze nergens voor terug. Verder misschien ook nog iets verdriet/angst? Kijk maar wat er lukt.
    * Horizontaal of verticaal?:
    Maakt niet uit
    * Eventuele Exta's
    De titel ongeveer zo, als het kan. (Bij de eerste afbeelding, met draak, inderdaad ^^)

Voor degene wiens cover ik uiteindelijk ga gebruiken, heb ik vijf credits voor de moeite ^^
    Ik ga 16 mei ergens in de avond kiezen, iedereen die het lukt daarvoor nog een cover te maken, komt in mijn keuze lijstje (:

Alvast superbedankt voor iedereen die iets gaat proberen, en voor iedereen die aangeeft welke titel je mooier vindt ^^

Groetjes,
    Froukje

Met dank aan DreamerN voor het lijstje :Y)

[ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 13:57 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik zal eens kijken c:

obsessive rage

WensAter schreef:
    Ik zal eens kijken c:

Top, bedankt ^^

Ik heb iets voor je geprobeerd

Blanco

Frozen Blood

Fearful Silence

Happy Birthday my Potter!

Jafar schreef:
    Ik heb iets voor je geprobeerd

Blanco

Frozen Blood

Fearful Silence

First: WOah, dat is snel!
    Wauwwauwwauwwauwwauwwauwww! Die is zoo supermooi!
    Paar kleine dingetjes: Kan de titel iets feller/duidelijker? En (dit klinkt echt héél vreemd, maar oke) het lijkt alsof het meisje echt een hele grote boezem heeft, zou je dat ook iets kleiner kunnen maken? (Okei, dat klinkt echt weird)
    Dat zou echt super zijn!

JarnesPotter schreef:
    (...)

First: WOah, dat is snel!
    Wauwwauwwauwwauwwauwwauwww! Die is zoo supermooi!
    Paar kleine dingetjes: Kan de titel iets feller/duidelijker? En (dit klinkt echt héél vreemd, maar oke) het lijkt alsof het meisje echt een hele grote boezem heeft, zou je dat ook iets kleiner kunnen maken? (Okei, dat klinkt echt weird)
    Dat zou echt super zijn!

Haha, ja dat is de jurk. Ik zet er wel even een virtuele schaar in :p

Jafar schreef:
    (...)

Haha, ja dat is de jurk. Ik zet er wel even een virtuele schaar in :p

:'D Dat dacht ik al inderdaad, maar ik wist even niet hoe het anders te formuleren :"D Superbedankt alvast ^^

JarnesPotter schreef:
    (...)
    :'D Dat dacht ik al inderdaad, maar ik wist even niet hoe het anders te formuleren :"D Superbedankt alvast ^^

Alleen de titel, of ook de ondertitel duidelijker/feller?

Jafar schreef:
    (...)

Alleen de titel, of ook de ondertitel duidelijker/feller?

Allebei het liefst, als dat er mooi uitziet ^^

//

Och heden, ik moet echt niet spelen met mijn titel. Fearful Death klinkt ook mooi, maar een tikkeltje morbide. Help :'D
    Ik heb trouwens besloten dat Frozen blood het niet gaat worden, dus die hoeft niet meer op de covers ^^

How about this?

Edit: Nog scherper zou zo worden btw:

[ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 15:34 ]

Jafar schreef:
    How about this?

Edit: Nog scherper zou zo worden btw:

Wauwie!! Hij is echt zoo mooi*O*
    Kan je het zwaard nog iets bewerken? De uiteindendinges bij het handvat lijken me net iets te groot.. Verder vind ik hem echt perfect <3
    Ik vind de scherpste dan het mooist, toch ^^ Oh, en kunnen de beide hoofdletters één lettergrootte groter, zodat je de hoofdletter ervan iets beter kan zien?

[ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 15:37 ]

JarnesPotter schreef:
    (...)

Wauwie!! Hij is echt zoo mooi*O*
    Kan je het zwaard nog iets bewerken? De uiteindendinges bij het handvat lijken me net iets te groot.. Verder vind ik hem echt perfect <3

Het zwaard in de titel bedoel je dan neem ik aan?

Jafar schreef:
    (...)

Het zwaard in de titel bedoel je dan neem ik aan?

Nee de ander, sorry :"D Die in de titel is geweldig!!

JarnesPotter schreef:
    (...)

Nee de ander, sorry :"D Die in de titel is geweldig!!

Ah oké, bedoel je dan het handvat zelf of die gevorkte uitsteeksels eraan?

Jafar schreef:
    (...)

Ah oké, bedoel je dan het handvat zelf of die gevorkte uitsteeksels eraan?

De gevorkte uitsteeksels ^^

*Voelt zich hier echt een zeurkous* Kan de S van Silence ook nog iets meer naar de i toe?