Hoihoi!
[EDIT: COVER IS AL GEKOZEN]
Zoals de titel al verklapt heb ik een cover nodig. Het is voor een Hunger Games fanfictie, en aangezien ik zelf niet zo heel geweldig ben met covers en mijn inspiratie minder dan nul is, is er iemand die mij kan helpen?
* Titel: Fearful Silence/Fearful death. Ik twijfel nog welke ik graag wil, dus als jullie je mening zouden willen geven zou dat heel fijn zijn. Voor op de cover graag Fearful Silence proberen ^^)
* Korte Samenvatting:
Ik heb niet echt een samenvatting, maar dit is de rode draad uit het verhaal.
* Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
Ik heb niet echt plaatjes, maar een zwaard zou wel erg fijn zijn, en eventueel ook nog een meisje met zwarte haren (en ogen) erin.
Oh, en als het mooi uitkomt ook deze, maar dan moet je echt even kijken of dat handig is of niet.
* Sfeer die het weer moet geven:
Een beetje duister. Ondanks haar probleem is ze nog steeds de perfecte Beroeps, en deinst ze nergens voor terug. Verder misschien ook nog iets verdriet/angst? Kijk maar wat er lukt.
* Horizontaal of verticaal?:
Maakt niet uit
* Eventuele Exta's
De titel ongeveer zo, als het kan. (Bij de eerste afbeelding, met draak, inderdaad ^^)
Voor degene wiens cover ik uiteindelijk ga gebruiken, heb ik vijf credits voor de moeite ^^
Ik ga 16 mei ergens in de avond kiezen, iedereen die het lukt daarvoor nog een cover te maken, komt in mijn keuze lijstje (:
Alvast superbedankt voor iedereen die iets gaat proberen, en voor iedereen die aangeeft welke titel je mooier vindt ^^
Groetjes,
Froukje
[ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 13:57 ]
Three words, large enough to tip the world. I remember you.