• Volledige uitleg komt nog. Zie voor nu dit topic.

    Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Youngbae —— Drag Queen/Clubeigenaar, John Adam McFarland • 1,8
    AlecLightwood —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3
    Jasonic —— DJ, Taavi Francuski • 1,10

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol:
          Gewoon een barman of een echte show(drag)queen? Vertel het me maar.
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst 24 of ouder):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis (hoeft niet lang te zijn):
    • Overig:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 0:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Daimon schreef:
    (...)
    Dat weet ik ook en dat doen jullie goed, dankjewel c: Maar daar gaat het ook niet om dat jullie het er niet boven hadden neergezet. Ik had ook eerder gevraagd of jullie niet té snel vooruit wilden gaan (waaronder de seks en plannen voor trouwen/relatie/etc).

    Ik dacht dat je daar mee bedoelde dat we niet tever vooruit mochten bespreken wat er ging gebeuren. En hiervan was niet echt iets afgeproken. Dus ik denk dat daar iets mis is gegaan in de communicatie..
    Maar het is klaar nu.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 18:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ALDL schreef:
    Troian "Troi" Lucy Hale
    [face=times]"Take it from me, you're always better off with a really good lie."


    • Rol
          Barvrouw.

    • Naam
          Troian × duisternis, verdoemenis × Amerikaans [Trooj ¤ jan]
    Lucy × licht × Amerikaans [Loe ¤ cie]
    Hale × Amerikaans [Heel]

    • Leeftijd
          Troian is 24 jaar geworden en is jarig op de zesentwintigste van juni.

    • Karakter
          Vrolijk, enthousiast, makkelijk geïrriteerd, bitchy, mysterieus, temepramentvol, vurig.

    • Uiterlijk
    [FC: Sasha Pieterse]
          Troian heeft blonde haren, krullende. Haar ogen zijn donkerblauw met een lichtblauw randje. Troian heeft donkere wenkbrauwen en volle lippen. Haar lengte is 1.67 en hier is ze best trots op.

    • Geschiedenis
          Afgezien van het feit dat ze barvrouw is, heeft Troian niet veel beleefd.

    • Overig

    Dit is mijn beginnetje


    Yasssss meer volk! (:


    We're all mad here.

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Ik dacht dat je daar mee bedoelde dat we niet tever vooruit mochten bespreken wat er ging gebeuren. En hiervan was niet echt iets afgesproken. Dus ik denk dat daar iets mis is gegaan in de communicatie..
    Maar het is klaar nu.

    Hoezo niets afgesproken? Er werd ook niets op gereageerd/'afgesproken', dus ik dacht wel dat jullie het begrepen hadden.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 19:08 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Daimon schreef:
    (...)
    Hoezo niets afgesproken? Is wel mijn RPG c: Er werd ook niets op gereageerd/'afgesproken', dus ik dacht wel dat jullie het begrepen hadden.


    Ze bedoelt denk ik, dat wij dachten dat we niet verder mochten afspreken wat er ging gebeuren tussen de personages, en dat ook niet is gebeurt.

    We hebben afgesproken om niets af te spreken voor hoe het gaat lopen.

    Maar nu is alles weer duidelijk


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Ze bedoelt denk ik, dat wij dachten dat we niet verder mochten afspreken wat er ging gebeuren tussen de personages, en dat ook niet is gebeurt.
    We hebben afgesproken om niets af te spreken voor hoe het gaat lopen.
    Maar nu is alles weer duidelijk

    Ik kan het verder ook niet snappen als er niet op mijn berichtjes wordt gereageerd en ik wel graag een soort bevestiging wil weten dat het gesnapt wordt. Het is goed dat er nu wel als een bevestiging wordt gereageerd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb hier niet zoveel zin in verder. Er is al gezegd dat we het niet meer zullen doen en meer kan ik er niet van maken. Ik begreep jou niet en jij begreep mij niet. En ik weet dat het jou rpg is en ik probeer hier verder niet de dienst uit te maken, dus ik snap niet zo goed waarom
    Je dat moet aankaarten. want ik heb alleen gezegd hoe het zat in mijn ogen en al gezegd dat ik het dus verkeerd begrepen heb. En je beslissingen geacepteerd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    Ik heb hier niet zoveel zin in verder. Er is al gezegd dat we het niet meer zullen doen en meer kan ik er niet van maken. Ik begreep jou niet en jij begreep mij niet. En ik weet dat het jouw rpg is en ik probeer hier verder niet de dienst uit te maken, dus ik snap niet zo goed waarom je dat moet aankaarten. want ik heb alleen gezegd hoe het zat in mijn ogen en al gezegd dat ik het dus verkeerd begrepen heb. En je beslissingen geaccepteerd.

    Dat weet ik, maar er wordt aldoor doorgegaan over het niet snappen, dus dan reageer ik erop. Dont blame me. Daarbij had ik dat stukje 'Is wel mijn RPG c:' weggehaald, omdat ik al dacht dat het wellicht verkeerd opgevat zou worden. Echter heeft PeterMaximoff het in de post gelaten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb gewoon een post gequote hoe dit wat atm. Daar kan ik niets aan doen.


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Ik heb gewoon een post gequote hoe dit wat atm. Daar kan ik niets aan doen.

    Dat weet ik. Voel je vooral niet aangevallen (als dit zo is). Ik beschuldig je verder ook niet. Ik zeg alleen hoe het was.

    Maar oke, nu het uit de lucht is, houden we op met de 'discussie' en is het goed zo c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dus nu... Dragquuen Party?


    Bowties were never Cooler

    Grapje was te ongeduldig.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 20:53 ]


    We're all mad here.

    Sorry, zal ergens vandaagproperen te reageren. Maar het festival leven en niet slapen valt nogal zwaar dus ik ga eerst douche en slapen als jk thuis kom. Als ik ondertussen niet ergens dood ga.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ken het gevoel. Doe lekker rustig aan


    Bowties were never Cooler

    Don't die pls.


    We're all mad here.

    Yeass, ik heb het toch overleefd! Maar ik ga eerst douche. :')


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''