• Volledige uitleg komt nog. Zie voor nu dit topic.

    Rollen:
    • AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    • AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    • Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Youngbae —— Drag Queen/Clubeigenaar, John Adam McFarland • 1,8
    • AlecLightwood —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    • Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    • Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    • Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3
    • Jasonic —— DJ, Taavi Francuski • 1,10

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol:
          Gewoon een barman of een echte show(drag)queen? Vertel het me maar.
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst 24 of ouder):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis (hoeft niet lang te zijn):
    • Overig:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 0:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Youngbae schreef:
    (...)
    Ik moet nog steeds een post schrijven, maar ik krijg er telkens niet de kans voor omdat er elke keer iets tussenkomt. Vanavond pròbeer ik een post te schrijven, maar ik beloof het niet.


    Betekend dit dat de dragqueen baas(zin) Erin komt uithuwelijken met Koffie. Erin fangirls bad bcuz he/she is Cher and Cher is awesome #nostalgia c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OMG, waarom ben ik zo lang niet online geweest. Mag je ook de rol van een clublid/club host op je nemen? Ik ga het gewoon invullen en anders pas ik dat deel wel aan haha.




    Taavi Francuski

    ClubKid - GoGo Dancer - ClubHost - DJ






    Name:
    × Taavi — "To be adored" — Finnish
    × Francuski

    Leeftijd:
    24 || June 6 || Gemini.

    Uiterlijk:
    fc: Jake Bass
    Het meest opvallende aan Taavi is dat hij best een klein kereltje is. Hij is namelijk maar zo'n 169 centimeters lang. Taavi werkt hard aan zijn uiterlijk en ook zijn lichaam, dit ook door zijn werk. Taavi heeft van zichzelf een jeugdig uiterlijk dus soms laat hij zijn snor staan om er ouder uit te zien. Taavi ziet zijn lichaam deels ook als kunstwerk en wilt zichzelf zoveel mogelijk onder laten tatoeëren. hij heeft er al enkele maar dit is nog niet het einde. Verder draagt hij 22mm stretchers.

    “It’s no use going back to yesterday, because I was a different person then.”

    Innerlijk:

    • Outgoing, vriendelijk en vrolijk
    Taavi is van zichzelf heel open en sociaal aangelegd en dat samengaand met een vastgeslagen glimlach op zijn gezicht. Taavi is ontzettend vrolijk en staat er ook bekend om dat hij continu hier en daar grappen maakt. Taavi maakt snel nieuwe vrienden/kennissen omdat hij makkelijk is in de omgang. Echter zal hij mensen niet snel vertrouwen, voor Taavi zijn er twee soorten vrienden. De "leuk-mee-omgaan-vrienden", de mensen waar hij mee chill en tijd spendeert en de andere "inner-circle" vrienden dit zijn de mensen waarmee hij close is en bij wie hij zijn hart durft te luchten.

    • Loyaal
    Als Taavi eenmaal om iemand geeft, gaat hij voor die persoons voor het vuur. Taavi bindt zich aan zijn vrienden en zal ook altijd trouw zweren aan deze. Een vriend verdient in zijn ogen alleen het beste, verpest je het echter met hem dan is hij ook de persoon die nooit meer iets van je moet hebben. Hij probeert mensen genoeg kansen te geven zichzelf te bewijzen, maar zal nooit volledig zichzelf inzetten als de eerste indruk niet geweldig was. Eens in de zoveel tijd kan dit echter wel voorkomen, maar dan moet je wel iets heel speciaals betekenen. Ook in een relatie is Taavi ontzettend loyaal, vreemdgaan zit er niet in voor hem. Taavi wilt iemand waar hij helemaal voor kan gaan, en doet zijn uiterste best zijn liefde te laten blijken.

    • Mad as a hatter
    Taavi houdt ervan om te dollen en is zo gek als een deur. Samen met vrienden probeert hij vreemde nieuwe dingen, of staat ie als een idioot te dansen op het podium in de nachtclub. Zichzelf voor schut zetten is niet iets waar hij bang voor is, sterker nog hij vindt het heerlijk. De beste humor is zelfspot, en daar zit hij vol van.

    • Emotional Rollercoaster
    Taavi is dan wel vrolijk en goed gestemd, het is niet altijd even makkelijk voor hem. Als hij eenmaal in een downwards spiral zit lukt het Taavi amper om zichzelf eruit te trekken. Hij heeft vaak slapeloze nachten, de enige manier om dan in slaap te komen voor hem is door een goed potje wiet op te roken. Dit is ook de kant van zichzelf die Taavi niet laat zien aan de buitenwereld, tot mensen echt dicht bij hem staan.

    • Clumsy
    Taavi is de meest onhandige sukkel die je tegen komt in je leven. De meest gebroken glazen in de club zijn de schuld van Taavi, hij valt en stoot dingen om vaker dan mogelijk lijkt.

    Geschiedenis
    Taavi had een prima leven, en had een heerlijke zorgeloze jeugd. Zijn ouders waren uit elkaar, maar hadden nog een goede band. Samen met zijn oudere broer had hij uiteindelijk vier geweldige ouders die er voor hun waren. Dit alles veranderde voor hem toen Taavi uit de kast kwam op zijn 17e. Zijn moeder en stiefvader wilde hem niet langer in huis hebben. Zijn vader was ondertussen met zijn vriendin verhuisd naar LA, maar was zelf opgepakt voor drugs-trafficking. Zijn vriendin heette hem alsnog welkom. Taavi besloot hier dan ook in te trekken. Taavi's stiefmoeder was een schat van een vrouw. Taavi probeerde in LA school af te maken en ging naar de Arts school hier. Taavi voelde zich hier echter beperkt door de richtlijnen van de school zelf.

    Door zijn homoseksualiteit voelde Taavi zich vaak erg eenzaam, tot hij klikte met een groepje dat vaak in de buurt van zijn school rondhing. Deze mensen trokken hem mee het nachtleven in en dit is ook hoe Taavi bij de nachtclub terecht is gekomen. Als jong gastje ging hij mee met verschillende "creatures of the night" en groeide zo uit als clubkid. Er ontstond in hem een liefde in deze wereld en voornamelijk dragqueens, het is voor hem een kunstvorm waarin geen grenzen zijn. Hij werd een naam in de gayscene en werd vaak gevraagd om op feesten te dansen. Zo groeide hij ook door als model.


    Extra
    - Taavi is al vroeg in aanraking met drugs gekomen, en is dan ook een echte gebruiker. Hij drinkt zo nu en dan maar geeft niet superveel om alcohol. Hij houdt er meer van om hele nachten te kunnen dansen.
    - Door de afwijzing van zijn familie heeft Taavi vaak geprobeerd zich geliefd gevoelt te worden, dit in veel exen en dus veel seks. Hij is nu echter in het punt in zijn leven waar de hookups om het gat op te vullen nutteloos lijken te zijn geworden. Hij is op zoek naar iemand waar hij helemaal voor kan gaan en die werkelijk van hem houdt.
    - Hij tekent graag dragqueens en kijkt vaak naar hoe ze hun make-up doen, hij gebruikt dit als zijn eigen kunst style.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 22:32 ]


    We're all mad here.

    ^ Ik hoop dat het nog niet doodloopt, please? :'c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Neeeheee inderdaad...


    Aan niets denken is ook denken.

    --

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 22:25 ]


    We're all mad here.

    @ Jasonic: Ik zal je er zo bij zetten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoi. Adore wilt met Taavi trouwen. Doei.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 0:03 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    Hoi. Adore wilt met Taavi trouwen. Doei.


    #shipit.


    We're all mad here.

    Hehehe. Straks wordt er in de nachtclub een bruiloft gehouden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Seb wil em wel emotioneel stabiel in het gareel houden hahaha


    Aan niets denken is ook denken.

    Dat lijkt me zo leuk he, zo'n overly-gay-drag-wedding.


    We're all mad here.

    Jasonic schreef:
    Dat lijkt me zo leuk he, zo'n overly-gay-drag-wedding.


    OMG JAAH!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    OMG JAAH!

    Jullie zijn toch niet nu al aan het voorplannen he? :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Daimon schreef:
    (...)
    Jullie zijn toch niet nu al aan het voorplannen he? :'D

    Zou niet durven!


    We're all mad here.

    Daimon schreef:
    (...)
    Jullie zijn toch niet nu al aan het voorplannen he? :'D

    Rustig maar, je krijgt echt wel een uitnodiging. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''