• Hallo daar!

    Momenteel zijn een klasgenoot en ik bezig met ons profielwerkstuk. Kort gezegd komt het erop neer dat we gaan onderzoeken of uitspraken van klassieke, verlichte en moderne filosofen nog steeds relevant zijn in de moderne maatschappij. Om een goed beeld te krijgen hoe mensen nu denken over deze uitspraken, houden wij een enquête. Nu is mijn vraag aan jullie: willen jullie deze voor ons invullen?

    Dit is de link naar de enquête (mocht de klinklink niet werken, dit is de url: https://docs.google.com/forms/d/1FWJAlWKYisDStVZqdpztOOZ5Aw5HK3ZfgB2vCeN_0WA/viewform?c=0&w=1).

    Alvast bedankt voor het invullen!

    Sabine


    You can't always get what you want, but if you try sometime, you might get what you need – The Rolling Stones

    Ingevuld! Ik vond het nog lastig af en toe, dus ik hoop dat het zo goed is. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik snap het niet helemaal, moet je aanklikken of je vind of het van deze tijd is, of dat dit nog steeds gebeurd?

    Chizuru schreef:
    Ik snap het niet helemaal, moet je aanklikken of je vind of het van deze tijd is, of dat dit nog steeds gebeurd?


    Of het op deze tijd van toepassing is. Oftewel dat laatste dus (:


    You can't always get what you want, but if you try sometime, you might get what you need – The Rolling Stones

    Ingevuld (:


    I am an idiot, I move.

    Ingevuld!


    soul made of stardust and chaos.

    Done ^^


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Done (:


    "Hercules, huh? That guy was like the Starbucks of Ancient Greece. Everywhere you turn - there he is." - Percy Jackson

    Ik heb hem ook voor je ingevuld. Goede vragen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ingevuld. (:


    Caution first, always.

    nerveus schreef:
    Ik heb hem ook voor je ingevuld. Goede vragen!


    Dank je wel, dat is heel fijn om te horen!

    En iedereen die tot nu toe de enquête ingevuld heeft, heel erg bedankt! Alle resultaten zijn binnen en zo goed als verwerkt en we zijn er erg blij mee, het is een interessante uitkomst (:


    You can't always get what you want, but if you try sometime, you might get what you need – The Rolling Stones

    Ik heb het ook ingevuld (:
    Grappig om heel 4 en 5VWO nog een keer aan me voorbij te zien vliegen zo midden in de examens :Y)


    For those I love, I will sacrifice

    Ik heb het even ingevuld voor je ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque