Q act voor Nederland en België; een stel tieners op het podium, een met een harp, een met een piano, een met een blokfluit, een met een viool, een met een enorme operajurk gemaakt van glitterende vuilniszakken en glow in the dark graffiti en eentje in zo'n green morph suit. Eerste dertig seconden zijn een soort supersnelle medley van allerlei klassieke stukken. Dan worden alle instrumenten in de hens gezet. De morph suit tiener gaat breakdancen. De operajurktiener schreeuwt wat atonale klanken. Vuurwerk in de achtergrond. De piano stort in elkaar. De overige tieners maken verschillende vogelgeluiden, afgezien van de knullen die de blokfluit en de harp hebben gespeeld, want die hebben het te druk met een trouwceremonie recht op het podium then and there. Overal van die rook op de vloer en de instrumenten fikken nog steeds. Operajurk scheurt de vuilniszakken open en er komt glitter uit wat mee wordt genomen door enorme windblazers. De jongens mogen hun bruidegom kussen. De vogelgeluidentieners maken verschillende opmerkingen met politieke ladingen en uiteindelijk steken ze een enorm confetticanon af.
Ik wil dit. Dit is wat ik wil. This is my design.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.