Quiz van de week:
Hoeveel weet jij over WO-II?
Het is natuurlijk 5 Mei, in de maand van de bereiding. Bevreidibgsdag is het zelfs. Het is belangrijk om veel over de Tweede Wereldoorlog te weten. Hoeveel weet jij? Test het hier!
nu doen
Topic van de week:
Kids zijn soms behoorlijk vreemde wezens
Story van de week:
Engelengeluid || OP || Afgerond
It's not like you didn't know that I said I love you and I swear I still do and it must have been so bad ’cause living with me must have damn near killed you and this is how you remind me of what I really am This is how you remind me of what I really am - Nickelback [justify]Daniel Rath ligt door een motorongeluk al twee maanden in coma. Zijn hersenactiviteit is ver (lees verder) Poll van de week: Wie van de avengers is het populairst? - Captain America / Steve Roggers - Ironman / Tony Stark - Thor - Black Widow / Natasha Romanoff - Hulk / Bruce Banner - Hawkeye / Clint Barton - Nick Furry Foto van de week: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=266124 Gedicht van de week: Kuurtje Natuurtje Een kuurtje natuurtje In een leuk avontuurtje Een kuurtje natuurtje Op een laat avonduurtje Een duurtje achter het stuurtje Voor een kuurtje natuurtje Een duurtje achter het stuurtje Voor een gluurtje natuurtje Een vuurtje in het buurtje Van een prachtig natuurtje Geen frituurtje, maar een vuurtje Zonder apparatuurtjes Een huurtje van een schuurtje In het buurtje van het puurtje Een huurtje van een schuurtje Voor een kuurtje natuurtje RPG van de week: [200] Rollentopic | Ever After High - Choose your side Lijstje van de week: Quizlet forumspelletjes die je zeker niet mag overslaan Columns deze week: Gsm vergeten |
Dit is mijn signature...