• Hi!

    Ik zoek een cover voor een verhaal waar ik binnenkort graag mee wil beginnen.

    Dit betekend dus ook dat als je een cover wilt maken, dat 'ie niet meteen af moet zijn! (in de spoiler onderaan vind je de plotbeschrijving)


    Wat wil ik graag op de cover?

    Ik heb eigenlijk niet echt iets in gedachten. Wel graag een zandloper en mijn naam (Laurianne, niet mijn user c:). De titel zal 'Hourglass' worden.
    Faceclaims en dergelijke heb ik nog niet. Je mag natuurlijk personen gebruiken, maar liefst dan iemand die wat vager is zodat ik niet gebonden ben om die uiterlijke kenmerken over te nemen (:.
    Ook zou ik de cover graag gebruiken op Wattpad, daarom dus liefst een verticale cover.
    Moest je nog iets nodig hebben, laat het maar weten! c:


    Het verhaal is lichtjes gebaseerd op het principe van de film 'In Time', waar mensen een horloge om hun pols hebben, en waar tijd een betaalmiddel is.
    Maar, in mijn verhaal, zullen de horloges worden vervangen door zandlopers, die allemaal op één plek verzameld zijn. Niemand weet precies waar die plek is, en door wie deze plek wordt 'onderhouden' zeg maar.
    In die wereld, is er ook een soort van zwarte markt, waar mensen die er niet zo goed opstaan hun 'zand' kunnen doorverkopen, om zo voor hun familie / zichzelf te kunnen zorgen. Hierdoor hebben de rijkste mensen van de bevolking zo goed als het eeuwige leven.
    Ook had ik nog de 'leuke' additie, dat wanneer iemand erg plots sterft, zonder reden, zijn zandloper omver is gestoten, en daardoor zijn tijd is opgeraakt.
    Mijn verhaal gaat zich vooral focussen op een jongen, wiens vriendin op zo een plotse manier om het leven is gekomen. Maar al snel komt hij erachter dat dit niet een ongelukje was, maar met opzet is gebeurd. ( Hoe hij hier achter komt moet ik nog goed uitwerken (: ) Hij gaat opzoek naar de dader, en komt zo verwikkeld in de wereld van de rijke onsterfelijken.
    Een mogelijke, en erg simpele titel, is 'Hourglass'.


    soul made of stardust and chaos.

    Mulisch schreef:



    Zoals ik al zei, iets donkerder geworden dan gepland xd


    Ik vind 'm echt heel erg leuk c:. Het verhaal gaat denk ik ook een erg donker kantje hebben, en dit brengt dat extra in de aandacht c:. I like it a lot! Heel erg bedankt!

    Jullie maken het me nu al erg moeilijk, damnit hahaha


    soul made of stardust and chaos.

    WlLD schreef:
    (...)

    Ik vind 'm echt heel erg leuk c:. Het verhaal gaat denk ik ook een erg donker kantje hebben, en dit brengt dat extra in de aandacht c:. I like it a lot! Heel erg bedankt!

    Jullie maken het me nu al erg moeilijk, damnit hahaha


    Ah thanks ^^ fijn om te horen, als je iets nog verandert wilt hebben, laat het me weten, want ik kan nog veel aanpassen (: (je naam zet ik er dan ook gelijk bij)

    PS: als het niet heel duidelijk is, in de middelste zandloper zit aan de bovenkant dat meisje dat is gestorven heel vaag en dr onder de jongen.


    I just caught the wave in your eyes

    En dit?


    Slightly drunk.

    Mulisch schreef:
    (...)

    Ah thanks ^^ fijn om te horen, als je iets nog verandert wilt hebben, laat het me weten, want ik kan nog veel aanpassen (: (je naam zet ik er dan ook gelijk bij)

    PS: als het niet heel duidelijk is, in de middelste zandloper zit aan de bovenkant dat meisje dat is gestorven heel vaag en dr onder de jongen.


    Zal ik doen!

    He, wat een leuk detail!


    soul made of stardust and chaos.

    Jerker schreef:
    En dit?



    Die is echt heel erg leuk! Simpel, maar daar hou ik ook wel van c:. Heel erg bedankt!

    Ik ga proberen om zo snel mogelijk een beslissing te maken c:. Ga eerst nog eventjes afwachten om te kijken welke covers er misschien nog komen, en ze allemaal laten 'bezinken' zeg maar c:


    soul made of stardust and chaos.



    Uh tja, misschien te fantasy...


    obsessive rage

    WensAter schreef:



    Uh tja, misschien te fantasy...


    Ik vind 'm erg leuk! Erg bedankt! Vooral die foto van het meisje spreekt me erg aan n.n


    soul made of stardust and chaos.



    Nu staat je naam er ook op (:

    EDIT:

    \

    ik heb een klok gestopt in de 'O', ik kan het ook weer weghalen maar ik vond het wel iets hebben.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 19:26 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Mulisch schreef:



    Nu staat je naam er ook op (:

    EDIT:

    \

    ik heb een klok gestopt in de 'O', ik kan het ook weer weghalen maar ik vond het wel iets hebben.


    Bedankt!

    De klok geeft het inderdaad net iets meer, ik weet niet, kracht? Nee, da's niet het woord, maar oké, ik vind het erg leuk c:


    soul made of stardust and chaos.

    Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de tijd die jullie hebben genomen om een cover te maken c:
    Ze zijn allemaal heel erg leuk, maar ik denk dat die van Mulisch net iets beter in de sfeer zit, wat niet wegneemt dat de andere ook echt geweldig zijn.

    Nogmaals heel erg bedankt!

    @ Mulisch : vind je het dan oké als ik je cover ook gebruik op Wattpad? Natuurlijk vermeld ik je Quizlet / Wattpad (indien je deze hebt) erbij! Als je het toch liever niet hebt, snap ik het ook n.n.


    soul made of stardust and chaos.

    Mulisch schreef:



    Nu staat je naam er ook op (:

    EDIT:

    \

    ik heb een klok gestopt in de 'O', ik kan het ook weer weghalen maar ik vond het wel iets hebben.


    Love de duistere sfeer hier!!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    WlLD schreef:
    Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de tijd die jullie hebben genomen om een cover te maken c:
    Ze zijn allemaal heel erg leuk, maar ik denk dat die van Mulisch net iets beter in de sfeer zit, wat niet wegneemt dat de andere ook echt geweldig zijn.

    Nogmaals heel erg bedankt!

    @ Mulisch : vind je het dan oké als ik je cover ook gebruik op Wattpad? Natuurlijk vermeld ik je Quizlet / Wattpad (indien je deze hebt) erbij! Als je het toch liever niet hebt, snap ik het ook n.n.


    Ah wat leuk ^^! Ik vind het helemaal prima, ik had ooit een Wattpad account maar ik heb oprecht geen idee hoe 'ie heet. Je mag ook Yu V. erbij zetten, maakt me niet zoveel uit (:

    @Standal thank you!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 17:28 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Mulisch schreef:
    (...)

    Ah wat leuk ^^! Ik vind het helemaal prima, ik had ooit een Wattpad account maar ik heb oprecht geen idee hoe 'ie heet. Je mag ook Yu V. erbij zetten, maakt me niet zoveel uit (:

    @Standal thank you!


    Dan zal ik je Q user & Yu V. erbij plaatsen ! c:
    Nogmaals heel erg bedankt! (Ik heb trouwens die met het klokje in de 'o' genomen c:)


    soul made of stardust and chaos.

    Is goed (:


    I just caught the wave in your eyes