• een van zijn vorige kapsels ;D jha ik heb er een foto van maar ge ziet het er niet goed op because in het echt zie ge het beter. En ik moet toe geven..het is de kapster nog gelukt ook ^^
    Jha ik heb de foto lekker verwijder. Omdat niemand het deeltje persies leest dat je het op de foto niet ziet en het ook zo is because het in het echt er wel op trekt,,marja, hierbij; ik heb de foto verwijderd ^^

    Ik zou nooit hetzelfde kapsel nemen, dat is zo... niet orgineel. Like, ik probeer orgineel te doen :'D Of in ieder geval nix opzettelijk te copycatten.

    Maarja goed ieder zijn smaak/mening.

    Het is inderdaad niet orgineel, maar daar gaat het volgensmij niet echt om. Hetzelfde kapsel kan er bij een ander heel anders eruit zien. Soms zelfs zo anders dat je pas doorhebt dat het zo'n zelfde soort kapsel is als die persoon zelf het zegt..
    En eerlijk gezegt vind ik ook niet dat jij het aller orgineelste kapsel hebt, maar dat kan ook aan mij liggen?
    Vat dit niet op als een belediging ofzo want zo is het niet bedoeld.
    En hiermee wil ik ook niet zeggen dat ik orgineel haar heb, want ik weet dat ik dat gewoon niet heb.