• een van zijn vorige kapsels ;D jha ik heb er een foto van maar ge ziet het er niet goed op because in het echt zie ge het beter. En ik moet toe geven..het is de kapster nog gelukt ook ^^
    Jha ik heb de foto lekker verwijder. Omdat niemand het deeltje persies leest dat je het op de foto niet ziet en het ook zo is because het in het echt er wel op trekt,,marja, hierbij; ik heb de foto verwijderd ^^

    hihi, leuk:D


    I am an idiot, I move.

    sexy xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik dacht bij billhaar aan heel iets anders xD Maar wel leuk ^^


    Your make-up is terrible

    Leuk :: D


    Listen to what we're not saying..

    Ik vind het afschuwelijk

    Sorry maar ik bedoel het niet gemeen

    En ziet er wel leuk uit maar ik vind het er niet echt op lijken(Geen TH-Fan dus sorry als het er wel op lijktxD)

    IK VIND HET VET SEXY , Sgat x3


    A. ikmisje.

    Ik vind het afschuwelijk

    Sorry maar ik bedoel het niet gemeen

    En ziet er wel leuk uit maar ik vind het er niet echt op lijken(Geen TH-Fan dus sorry als het er wel op lijktxD)


    Omg... Jy bent egt vet grof :[


    A. ikmisje.

    (...)

    Omg... Jy bent egt vet grof :[


    NouNou

    Ik vind het niet lelijk ofso ik vind het mooi hoor;)

    Maar het is anders vind ik

    Ik zou nooit hetzelfde kapsel nemen, dat is zo... niet orgineel. Like, ik probeer orgineel te doen :'D Of in ieder geval nix opzettelijk te copycatten.

    Maarja goed ieder zijn smaak/mening.

    Ik zou nooit hetzelfde kapsel nemen, dat is zo... niet orgineel. Like, ik probeer orgineel te doen :'D Of in ieder geval nix opzettelijk te copycatten.

    Maarja goed ieder zijn smaak/mening.

    Maar dat is het probleem aan mijn haar ^^ ik ben ni origineel genoeg dus doe altij een koppie van iemand ^^

    (...)

    NouNou

    Ik vind het niet lelijk ofso ik vind het mooi hoor;)

    Maar het is anders vind ik

    Maar wat die denkt dat doet er ni toe ^^ zelfs mijn ouders vinde dat het mooiste kapsel da ik al heb gehad dusja ^^. En op die foto valt het ni op dat het er op lijkt, maar in het echt wel (:$

    ik wil foto zien :D

    ='(


    Gilles (ll)

    ik wil foto zien :D

    ='(

    Kzal er morgen ofso een serieuze foto trekken ^^

    (...)
    Kzal er morgen ofso een serieuze foto trekken ^^

    Kej ^-^


    Gilles (ll)

    JOYCEEEEEEEEEEE.
    ik mocht een foto zien! en en en.. nu ben ik er eventjes een avondje niet, en dan verwijder je m. dat is discriminatie! T_T
    iig fijn dat het gelukt is. ^-^