• Hi (:

    De laatste meeting die ik heb georganiseerd is al weer een tijdje geleden, dus hoog tijd voor een nieuwe. We waren toen met dertig man (of eigenlijk vrouw), dus hoe mooi zou het zijn om weer zo'n grote groep te hebben!

    Ik ben ditmaal voor een meeting in een Brabantse stad, omdat dit ook wat beter is te doen voor de Belgen. Sinds kort ben ik ook op de hoogte van het bestaan van NS-groeptickets, wat inhoudt dat je een dagretour kunt kopen tussen de 6 en de 15 euro (afhankelijk van het aantal mensen, als je met zijn tienen bent, betaal je bijvoorbeeld rond de 6 euro), wat dus super goedkoop is.

    De datum is zaterdag 30 juli geworden in Den Bosch

    Who's in? ^^
    Vul dan even dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Reist vanaf:

    Zeker:
    Tormund|| Natas || 26 || Hoorn en Schiphol
    SPECS || Jolijn || 19 || Heerlen
    Papiliones || Filiz || 22 || Den Haag
    Tubbietoost || Irma || 24 || Roermond ||

    Misschien:
    Jyn || Evelien || 18 || Gent of Sint-Niklaas ||
    Starkbucks || Wendy || 18 ||
    Tabai] || Laura || 22 || Utrecht ||
    Saltzman || Rick || 19 ||
    RichardSHarmon || Kelly || 19 ||

    Treintickets
    We zouden een groepsretour kunnen kopen. Dit houdt in dat je met meerder personen één kaart koopt. Je hoeft niet vanaf hetzelfde station te vertrekken, je moet wel naar hetzelfde station toe reizen. Maar dat gebeurt dus met een meeting.

    Deze kaartjes zijn ontzettend goedkoop, namelijk tussen de 7,- (10 personen) en 13,75 (4 personen).
    Meer informatie kun je hier vinden.

    Groepsretour
    Natas
    Jolijn
    Filiz
    Irma

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 20:00 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zet mij maar op zeker zaterdag 30 juli. Ik kom gewoon haha. Ik hou die datum gewoon vrij. En ik wil graag meedoen met de groepsretour.


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    Zet mij maar op zeker zaterdag 30 juli. Ik kom gewoon haha. Ik hou die datum gewoon vrij. En ik wil graag meedoen met de groepsretour.


    Nou dan hebben we sowieso al drie mensen voor het groepsretour en ik weet zeker dat er nog meer mensen zijn!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Vind het wel echt vet jammer dat, wanneer er een keer een meeting in de buurt is, ik nu niet kan komen D:
    Misschien dat ik nog langsdrop, als ik vroeg terugkom van mijn vakantie. Ik geloof dat ik nu alleen zeg omdat ik heel graag wil, ik ben op de dag zelf waarschijnlijk véél te moe x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik hoef geen groepsretour ik reis gratis, en ik reis vanaf enschede en ik reis via Deventer, ik kan alleen nog niet op zeker omdat het nog zo lang duurt. Maar ik zal het optijd doorgeven :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ben er,, ik doe mee aan het groepsretour!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Vier op zeker. ^^
    Who else? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik neem ook aan zeker (behalve als t last minute wijzigt)


    Aan niets denken is ook denken.

    Tormund schreef:
    Vier op zeker. ^^
    Who else? (:


    Ik mag toch hopen dat er meer op zeker gaan haha.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Well, change of plans..
    Mn tante heeft net uitnodiging gestuurd voor haar verjaardag op die dag, so, can't come anymore.
    Sorry.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik kan niet meer helaas :< Ik zit dan hoogstwaarschijnlijk in Rome.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ah, jammer jongens. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik denk dat ik deze meeting laat schieten. Het is voor mij meer dan drie uur reizen, er is weinig animo en de meesten zie ik twee weken erna ook in Brabant bij de Dinnerparty. :')

    Weet niet of iemand dat heel erg rampzalig vindt? :p

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 9:45 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tormund schreef:
    Ik denk dat ik deze meeting laat schieten. Het is voor mij meer dan drie uur reizen, er is weinig animo en de meesten zie ik twee weken erna ook in Brabant bij de Dinnerparty. :')

    Weet niet of iemand dat heel erg rampzalig vindt? :p


    Aaawh wat jammer. Ik had er wel op verheugd. :c Kunnen we niet op een andere plek meeten ofzo?


    One Who Travels A Higher Path.

    Dan komen we vast weer op Utrecht haha. Hoeveel tijd scheelt dat voor jou, Jolijn?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het persoonlijk niet heel erg, gezien ik de laatste tijd zoveel andere meetings en afspraken erbij heb gekregen dat het financieel niet helemaal haalbaar meer is.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 12:08 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."