• Hi (:

    De laatste meeting die ik heb georganiseerd is al weer een tijdje geleden, dus hoog tijd voor een nieuwe. We waren toen met dertig man (of eigenlijk vrouw), dus hoe mooi zou het zijn om weer zo'n grote groep te hebben!

    Ik ben ditmaal voor een meeting in een Brabantse stad, omdat dit ook wat beter is te doen voor de Belgen. Sinds kort ben ik ook op de hoogte van het bestaan van NS-groeptickets, wat inhoudt dat je een dagretour kunt kopen tussen de 6 en de 15 euro (afhankelijk van het aantal mensen, als je met zijn tienen bent, betaal je bijvoorbeeld rond de 6 euro), wat dus super goedkoop is.

    De datum is zaterdag 30 juli geworden in Den Bosch

    Who's in? ^^
    Vul dan even dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Reist vanaf:

    Zeker:
    Tormund|| Natas || 26 || Hoorn en Schiphol
    SPECS || Jolijn || 19 || Heerlen
    Papiliones || Filiz || 22 || Den Haag
    Tubbietoost || Irma || 24 || Roermond ||

    Misschien:
    Jyn || Evelien || 18 || Gent of Sint-Niklaas ||
    Starkbucks || Wendy || 18 ||
    Tabai] || Laura || 22 || Utrecht ||
    Saltzman || Rick || 19 ||
    RichardSHarmon || Kelly || 19 ||

    Treintickets
    We zouden een groepsretour kunnen kopen. Dit houdt in dat je met meerder personen één kaart koopt. Je hoeft niet vanaf hetzelfde station te vertrekken, je moet wel naar hetzelfde station toe reizen. Maar dat gebeurt dus met een meeting.

    Deze kaartjes zijn ontzettend goedkoop, namelijk tussen de 7,- (10 personen) en 13,75 (4 personen).
    Meer informatie kun je hier vinden.

    Groepsretour
    Natas
    Jolijn
    Filiz
    Irma

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 20:00 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yay ^-^

    Naam: Evelien
    Leeftijd: 18
    Reist vanaf: Gent of Sint-Niklaas
    Kan niet op deze data (tussen 23 en 31 juli): Sowieso de 31ste al niet, de rest ben ik momenteel normaal gezien vrij (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Gezellig *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Filiz
    Leeftijd: 22 jaar
    Reist vanaf: Den Haag
    Kan niet op deze data (tussen 23 en 31 juli): Ik kan op dit moment wel op alle data's, maar ik laat het op tijd weten als ik een dag niet kan. (:

    En even over de financiële. Ik moet ook even kijken of dat me lukt. Hopelijk komt rond die tijd weer zo'n actie van de kruitvat, want dan kan ik komen. Of in iedergeval zo'n soortgelijke actie. ^^'


    One Who Travels A Higher Path.

    In Juli zou ik kunnen komen! Dan ben ik terug uit Ierland, yay! Ik ga even kijken wat handig is voor mij


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Papiliones schreef:
    Naam: Filiz
    Leeftijd: 22 jaar
    Reist vanaf: Den Haag
    Kan niet op deze data (tussen 23 en 31 juli): Ik kan op dit moment wel op alle data's, maar ik laat het op tijd weten als ik een dag niet kan. (:

    En even over de financiële. Ik moet ook even kijken of dat me lukt. Hopelijk komt rond die tijd weer zo'n actie van de kruitvat, want dan kan ik komen. Of in iedergeval zo'n soortgelijke actie. ^^'

    We gaan gewoon voor een groepsticket, dat is nog stukken goedkoper dan een een dagkaart en het is altijd beschikbaar. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    JamesPotter schreef:
    In Juli zou ik kunnen komen! Dan ben ik terug uit Ierland, yay! Ik ga even kijken wat handig is voor mij

    Yay! ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    JAAAAAAAA. MAAKT NIET UIT WANNEER, IK ZORG DAT IK AANWEZIG BEN.
    Sorreh. Ik zou graag op zeker willen en het maakt me vrij weinig uit waar, maar ik heb een persoonlijke voorkeur voor Den Bosch, want het is een supergezellige stad en ik kan jullie overal mee naartoe nemen. :3
    Eindhoven is wel oké om te winkelen, maar verder vind ik het de meest saaie stad ooit. Breda is oké, Tilburg is qua gezelligheid naj (vind ik). Verdere steden liggen volgens mij een beetje buiten de slinger/moet je met de bus ofzo.

    Als ik het lijstje nog moet invullen, dan doe ik dat later ^^

    Beschikbaarheid: geen idee, maar als de datum op tijd geprikt wordt, kan ik vast vrij regelen ^^

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 11:00 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Awesome!! Ik ga vandaag of morgen even het lijstje invullen. :3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Leuk! ^^
    Ik vind Den Bosch prima. Het maakt mij allemaal niets uit, maar het is wel heel fijn als iemand de leuke plekjes kent. c;
    Ik dacht zelf aan picknicken in een park ofzo, gezien het hopelijk mooi weer is.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    We gaan gewoon voor een groepsticket, dat is nog stukken goedkoper dan een een dagkaart en het is altijd beschikbaar. ^^


    Maar maar... Hoe werkt dat dan, haha? Moet je dan niet bij elkaar blijven als je zo'n groepskorting hebt in de trein? Want we wonen allemaal verschillend?? En stel dat iemand controleert dadelijk vraagt hij waar de groep is?? En je zit in je eentje?? :')


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    (...)

    Maar maar... Hoe werkt dat dan, haha? Moet je dan niet bij elkaar blijven als je zo'n groepskorting hebt in de trein? Want we wonen allemaal verschillend?? En stel dat iemand controleert dadelijk vraagt hij waar de groep is?? En je zit in je eentje?? :')

    Nee, je mag van verschillende stations vertrekken, je moet alleen naar hetzelfde station toegaan. (:

    Hier staat informatie. Het is echt heel chil, ik heb het vorig weekend voor het eerst naar Elfia gebruikt en het scheelt echt zoveel geld. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Jolijn
    Leeftijd: 19
    Reist vanaf: Heerlen
    Kan niet op deze data (tussen 23 en 31 juli): nog even nakijken


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Naam: Jolijn
    Leeftijd: 19
    Reist vanaf: Heerlen
    Kan niet op deze data (tussen 23 en 31 juli): nog even nakijken

    Leuk! Je staat erbij. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Nee, je mag van verschillende stations vertrekken, je moet alleen naar hetzelfde station toegaan. (:

    Hier staat informatie. Het is echt heel chil, ik heb het vorig weekend voor het eerst naar Elfia gebruikt en het scheelt echt zoveel geld. :3


    Holy moly... O.O Ik heb het gelezen, wauw dat is echt goed. Ja als we dit gebruiken dan kom ik haha. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ga het ook even in de beginpost zetten. (:


    Every villain is a hero in his own mind.