ScinteIIare schreef:
Ik heb drie vragen:
1. Wanneer is de cover leuk? Is deze cover b.v leuk?
2. Mag je al bezig zijn in het boek? Of moet er vandaag in beginnen en dan uitlezen?
3. Wat bedoel je met kleur in de titel? Dat de letters verschillende kleuren hebben ofzo?Of dat het woord b.v groen is?
Hi! De voorwaarden op de hokjes staan heel erg open voor interpretatie. Zo nauw steekt het allemaal niet, als we maar lol hebben. :')
1. Die cover is heel leuk! De voorwaarde op het hokje is echter "lelijk", niet leuk. Hoe dan ook, leuk of lelijk, het is allemaal een kwestie van persoonlijke smaak. Mooi en lelijk zijn tenslotte afhankelijk van je eigen perceptie. ^^ Kies dus maar iets wat je bij de hokjes vindt passen, ik ga heus niet moeilijk doen. (;
2. Ik zou zeggen dat je er al in bezig mag zijn. Je mag alles toevoegen dat je uitleest na het moment waarop je besloot mee te doen.
3. Ik bedoelde een kleur als woord in de titel, dus bijvoorbeeld Bezonken Rood, Blauw is Bitter, de Grijze Jager, het Meisje met de Groene Ogen... Maar opnieuw, als je het er zelf onder vindt passen en je redenering steek houdt, mag je het natuurlijk ook anders interpreteren. Een titel in allerlei verschillende kleuren is ook prima, als je er zo-één vindt. <3
I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell