• Ook ik zoek een titel! Als jullie mij willen en kunnen helpen zou dat fantastisch zijn!

    Het verhaal gaat over een vrouw die komt te werken bij een groot bedrijf. De baas is geïnteresseerd in haar en al snel ontpopt er een seksuele relatie die uitmondt in een liefdesrelatie.

    Dan wordt ze ontslagen. Zij vecht het aan en gooit het op seksuele intimidatie.

    Tijdens het proces blijft hij haar benaderen en komen zo nu en dan weer bij elkaar (en hebben dan seks en zo)


    Wat belangrijk is:
    Ze zijn verliefd, zij houdt van hem (de vraag is of dat andersom ook zo is)
    Het is dus geen echte seksuele intimidatie, maar ze bedenkt dit om haar ontslag aan te vechten. (nu ik het zo opschrijf klinkt het nogal gek, dus misschien wordt het geen seksuele intimidatie maar maakt ze gewoon stampij)
    Het speelt zich af in Nederland (en ze komen dis bij de kanton rechter terecht).


    Ik moet nog half beginnen aan het verhaal, dus het is vrij logisch dat ik nog geen titel heb, maar ik put vaak inspiratie uit mijn titel, dus wil dat graag zo snel mogelijk hebben.

    Laat me het weten!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Goh dat is wel moeilijk om een titel voor te vinden hmmm
    Liefdesproces? of gewoon Het proces/De rechtszaak?
    Natuurlijk kan je ook gewoon de namen van de twee personen in de titel gebruiken, maar voor dit verhaal vind ik dat misschien niet zo heel toepasselijk.
    Ik heb eigenlijk geen idee, misschien kan je het best toch een beetje schrijven en krijg je zo inspiratie voor de titel? (:


    The soul needs autumn.

    Romantiek op de werkvloer, is wat mij direct te binnen schiet. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja ik vond het ook heel moeilijk. Ik was even bang dat ik nooit ergens op zou komen... Haha.

    In ieder geval bedankt! Ik had ook al gedacht aan iets met het proces, of Conflict?

    Op persoonlijke gronden?

    Ik wil het In Amsterdam laten afspelen, dus misschien daar anders iets mee?

    Heel erg bedankt nog!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    "Het proces" komt ook als eerste bij mij op.


    The universal language of art.

    Er was toen een serie die heette A'dam - E.V.A. Misschien kan je ook A'dam doen? Het is een bekende afkorting van Amsterdam of anders misschien Mokum? (Officieel is Mokum Hebreeuws en betekent het stad of plaats, maar het is dus ook een bijnaam voor Amsterdam)


    Physics is awesome

    Oh slim! Bedankt!

    Ik ga even brainstormen haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.