Hoi,
Naar aanleiding van de RPG 'De Kwaadaardige Club' is dit topic gemaakt zodat we niet de hele tijd tussen de RPG door moeten praten.
Duss, praat er maar lekker op los!
Anders gaat Maya gewoon op vakantie terwijl ze dat tegen niemand had gezegd, dan komen wij erachter maar dan ben je al lang weg. Als je weer inspiratie hebt komt Maya weer terug
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]
Ik vond het gesprek maar saai en ging wat rondneuzen. Ik liep voorbij de kamer. Er stonden nog wat meubels, ze pasten echt bij mij. Ik ging zitten op het stoffige bed en keek rond.
Ik denk dat ik uit de club ga, want ik heb niet echt meer iets in de RPG te zoeken volgens mij... (Martyr doet niks,behalve met Iratus praten ofzo) en voor de rest is de club niet actief...
Ada schreef:
Ik denk dat ik uit de club ga, want ik heb niet echt meer iets in de RPG te zoeken volgens mij... (Martyr doet niks,behalve met Iratus praten ofzo) en voor de rest is de club niet actief...
Jo is iedereen aan het vermoorden... Misschien kan hij daar iets mee?
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]