• Hoi,
    Naar aanleiding van de RPG 'De Kwaadaardige Club' is dit topic gemaakt zodat we niet de hele tijd tussen de RPG door moeten praten.
    Duss, praat er maar lekker op los!


    You are my piece of paradise.

    Ik kan opzich nog wel blijven alleen heb niet echt inspiratie


    Just be yourself

    Anders gaat Maya gewoon op vakantie terwijl ze dat tegen niemand had gezegd, dan komen wij erachter maar dan ben je al lang weg. Als je weer inspiratie hebt komt Maya weer terug


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Haha, dat is een goed idee! Ze gaat naar Egypte, dan kunnen we daar ook weer op verder spelen... xD

    xD

    Misschien later, ik probeer nu gewoon nog wat mee te spelen


    Just be yourself

    Okiedokie, leuk!

    Omdat het speeltopic is gesloten:

    Tibo

    Ik vond het gesprek maar saai en ging wat rondneuzen. Ik liep voorbij de kamer. Er stonden nog wat meubels, ze pasten echt bij mij. Ik ging zitten op het stoffige bed en keek rond.

    Rode_Duivels --> Gentil

    Sorry maar ik denk dat ik even moet stoppen met quizlet, ik heb er niet echt meer zin in


    Just be yourself

    Knorretjuhh schreef:
    Sorry maar ik denk dat ik even moet stoppen met quizlet, ik heb er niet echt meer zin in
    Oke, geen erg...

    Ik denk dat ik uit de club ga, want ik heb niet echt meer iets in de RPG te zoeken volgens mij... (Martyr doet niks,behalve met Iratus praten ofzo) en voor de rest is de club niet actief...


    i wanna die with you once or twice.

    Ada schreef:
    Ik denk dat ik uit de club ga, want ik heb niet echt meer iets in de RPG te zoeken volgens mij... (Martyr doet niks,behalve met Iratus praten ofzo) en voor de rest is de club niet actief...

    Jo is iedereen aan het vermoorden... Misschien kan hij daar iets mee?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)
    Jo is iedereen aan het vermoorden... Misschien kan hij daar iets mee?
    Ja, kom mij en Iratus redden :( Je haat mij al van in het begin, maar nu zou je vrienden kunnen worden met Tibo :P

    JoSnape schreef:
    (...)
    Jo is iedereen aan het vermoorden... Misschien kan hij daar iets mee?


    Dat zou nogal onwaarschijnlijk zijn. Ik bedoel... Hij is Martyr :Y)


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Haha maar ik wil niet dat hij weg gaat!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik ook niet. Maar Brechtje heeft me vandaag de redenen opgenoemd, alleen vergeten wat die waren :x


    i wanna vincent van gogh cry in a corner