• Hoi,
    Naar aanleiding van de RPG 'De Kwaadaardige Club' is dit topic gemaakt zodat we niet de hele tijd tussen de RPG door moeten praten.
    Duss, praat er maar lekker op los!


    You are my piece of paradise.

    Ik zou eventjes willen zeggen dat er GEEN regels in de kwaadaardige club zijn.


    (Sorry voor mijn geneurie gedrag, ik ben gewoon een perfectionistische banaan)


    You are my piece of paradise.

    Er is hier een buitenaardse badeend, een perfectionistische banaan, een misvormde kat, ... Wat nog allemaal???

    Heyy!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Hooooooooiiiiiiii!!!

    Starbucks!


    You are my piece of paradise.

    Dat is een winkelketen en een persoon op Quizlet (= Quizletter)

    Ik heb mijn karakter Maya een beetje aangepast, het is niet heel erg nodig om te bekijken,
    maar voor als je interesse hebt wilde ik het even laten weten.


    Just be yourself

    Misschien is het leuk als er een liefde ontstaat tussen Kay en Darkness? @Inktzwart


    You are my piece of paradise.

    Scintellare schreef:
    Misschien is het leuk als er een liefde ontstaat tussen Kay en Darkness? @Inktzwart


    klinkt goed


    Just be yourself

    Scintellare schreef:
    Misschien is het leuk als er een liefde ontstaat tussen Kay en Darkness? @Inktzwart

    (:
    Als de beste vriendin van Quinnie met iemand gaat die ze niet kan uitstaan krijg ik de slappe lach.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    NeverTouchMe schreef:
    (...)
    (:
    Als de beste vriendin van Quinnie met iemand gaat die ze niet kan uitstaan krijg ik de slappe lach.


    Omg ja had ik niet eens aan gedacht


    You are my piece of paradise.

    Ik heb de laatste tijd niet echt meer zin in quizlet, dus ik verlaat jammer genoeg deze topic


    Just be yourself

    Wat? Nee!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    (huil)(huil)(huil)

    :(
    (huil)


    (Jens, is het meisje dat je zoekt al in het rpg? Of bestaat ze nog niet)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]