• Hoi,
    Naar aanleiding van de RPG 'De Kwaadaardige Club' is dit topic gemaakt zodat we niet de hele tijd tussen de RPG door moeten praten.
    Duss, praat er maar lekker op los!


    You are my piece of paradise.

    Als er iemand in de RPG is die deze rol wilt doen mag het, maar ik had niet direct iemand in gedachte...

    Okey... Wat wil jij ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Van mij mag het iemand zijn die er nu al in zit ;)

    Okehh, jammergenoeg past het niet echt bij mijn personage denk ik... van zee enzo xD :(


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Hahaha ja inderdaad ;)

    Ik hoef die rol ook niet, ik vind het veel handiger om maar één karakter te hebben. (:


    i wanna die with you once or twice.

    Anders kan ik wel een tweede karakter aan maken ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Dat mag... xD

    Toppie, dan maak ik haar wel Egyptisch en zet ik haar eerst hier wel in xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Haha oke dan xD

    ~~Jouw username~~


    JoSnape
    ~~Naam karakter~~
    Voornaam: Setha
    Achternaam: Re
    ~~Slechte kracht~~
    Setha stamt af van de god Seth, hij was de god van de chaos en storm, heerser van de woestijn en de vreemde landen. Ze heeft wat trekjes van hem, als ze erg boos word dan kan het gaan stormen, ze kan haar kracht extreem goed beheersen en als iemand haar lastig valt, tja..
    Soms kan ze even gedachtenlezen
    ~~Innerlijk~~
    Setha is niet snel boos te krijgen, ze blijft vaak rustig en knalt ook niet uit elkaar. Ze komt voor de meesten erg slim over en probeert zich als een goed voorbeeld te gedragen tegenover haar broertje. Wat nu niet meer hoeft want die is vermoord. Hij was 6 jaar, ze heeft het er nog moeilijk mee. Setha probeert alles uit te praten, zoals een ruzie of een discussie. Wil je haar echt boos hebben, praat dan over haar broertje en over vrijheid.
    Setha word snel boos als iemand zegt dat diegene zich niet vrij voelt, ze heeft namelijk 2 jaar lang in een cel gezeten van 2 bij 4, voor geen reden. Setha is niet wraakzuchtig ingesteld maar heeft soms wel de neiging om iemand keihard terug te pakken.
    ~~Uiterlijk~~


    Setha is een Egyptisch meisje. Ze heeft bruin haar en helder bruine ogen. Setha is niet dik en is 1,62. Ze heeft vaak een soort hoofddoek om maar wel dat je haar haar kan zien. Als ze het irritant begint te vinden doet ze hem af.
    ~~Extra~~
    Setha word gezocht omdat ze is ontsnapt uit de gevangenis. Ze zat daar zonder reden en vluchtte. Ze heeft daar dingen gezien van de vader van Tibo maar ze wil er liever niet over praten.
    Setha is 15 jaar oud maar probeert zich 16 te gedragen.
    Het broertje van Setha is vermoord voor haar ogen, ze was 13 en hij was 6. Meteen daarna is ze in de gevangenis gekomen omdat iedereen zei dat zij hem had vermoord.
    Setha haar ouders zijn vermoord, ze heeft veel vijanden die niet geloven in Seth of ertegen zijn, ze is een directe afstammeling van hem.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 22:41 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Is ze een beetje goed?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ja, hier kan ik mee leven ;)

    _Revolution vertelde me net dat Iratus een beetje de huisbaas is... JoSnape, deze boodschap is voor jou bedoeld! ;)

    Okeh xD
    Dan weet ik dat


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]