• Ik wil heel graag een RPG openen, vooral omdat ik altijd RPG speelde maar op Q dat nog nooit gedaan heb en ik echt af en toe mijn inspiratie en frustratie daar in kwijt moet.
    Ik weet alleen niet welk onderwerp ik moet nemen. Ik zit vooral te denken aan:
    -Hungergames
    -The Walking Dead
    -Gone (Als jullie weten wat het is)
    Iets in die trant.
    Dus mensen die moeten overleven, ik wil graag zelf een soort nieuw concept bedenken met deze onderwerpen in mijn achterhoofd, maar ik weet niet of dat daar animo voor is.
    Ik hoor het graag van jullie! Als jullie ideeën hebben hoor ik het natuurlijk ook graag.
    x

    Zouden jullie meedoen aan een spel met dit thema. (Overleven)


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Ik wel :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ligt eraan wat het plot precies is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shangela schreef:
    Ligt eraan wat het plot precies is.

    Ideeën zijn altijd welkom, inspiratie kan nooit kwaad.


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Kijk wel wat eruit komt, dan beslis ik of ik mee wil doen. Klinkt wel uitnodigend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben sowieso altijd in voor TWD based RPG's, maar de andere ideeën lijken me ook leuk. So count me in!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Sitara schreef:
    (...)
    Ideeën zijn altijd welkom, inspiratie kan nooit kwaad.

    Ik hoor liever het idee van het TM zelf, dan kan ik altijd nog iets erover zeggen. Ik ben niet degene die het topic aan gaat maken en erover gaat beheren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.