• Hooihooi, ik heb vandaag iets mee gemaakt en ik heb daar een vraag bij (A)

    Vandaag begon de les geschiedenis, en de docente zegt: 'Pak allemaal even je persoonlijke verhaal erbij die je vandaag moest inleveren.'

    Ja, ze heeft uitgelegd wat de opdracht was, en ik heb ookal een persoonlijk verhaal gevraagd aan mijn vader, maar dat moest je dus ook ooit nog eens opschrijven. NIEMAND (op 2 mensen na) had dat persoonlijk verslag bij zich.

    Zodra een docent een datum noemt, schrijf ik dat ALTIJD gelijk in mijn agenda. Maar ik wist van niks? Niemand wist van iets? Ook die twee leerlingen die het wel bij zich hadden, wisten niet dat het vandaag ingeleverd moest worden.

    En die docente maar beweren : Ik heb de datum duidelijk genoemd. Het staat bovendien in je planner, en op het opdrachtenblad. Kom niet met een exuces dat niemand van de klas het heeft, bij iedereen die het nu niet bij zich heeft gaat er 0.2 af per dag.

    Maar; ik heb die nieuwe planner nog niet van haar gekregen? Ik heb haar nooit een datum horen noemen? En op het opdrachten blad staat: Noteer de uiterste inlever datum in je agenda. Maar geen datum..

    Ze heeft die datum wel gegeven in een andere klas dat weet ik, maar echt niet bij ons! Moeten wij die straf van 0.2 per dag dr af accepteren, of is zij fout?

    Danke dat jullie dit even gelezen hebben (A)

    Duidelijk dat die lerares fout zit. Maak dat haar maar is duidelijk, stap desnoods naar de schoolleider. Dit hoef je natuurlijk niet te pikken.


    Life is hard and then we die

    jij zit nie fout maar zij ik bedoel als niemand het heeft is het wel heel onwerscheinlijk dat zehet (duidelijk) heeft gezegt


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    kyk
    docenten zyn altijd fout alleen wile ze da nie toegeve en gaan ze alles ontkene
    als jy zeker weet dat je da nie gehoort hebt dan is dat zo
    de docent weet dat ook maar wilt nie toegeve dat hy/zy fout zit
    xx


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Zeg het tegen haar. Bij ons zijn ze wel altijd openlijk en bekennen ze hun fouten. Als dat niet gaat: zoek het hogerop.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sommige leerlingen gingen protesteren, en dan zei ze: Wil je weg soms?

    Met geschiedenis zit ik in een combi klas, ik heb al te maken met vakkenpakketen, dus we hebben als geschiedenis klas niet 1 mentor ofzow.

    Maar weetje, ik had ook eens een probleem met geschiedenis, een probleem dat me elke keer met allerlei vakken voor komt, en dit was de druppel. Toen werd ik emotioneel en ze heeft me heel lief opgevangen, dan is het toch niet lief om naar de afdelingsleider te gaan en haar te beschuldigen?

    Deze vrouw zal er alles aan doen in een een gesprek met een leerling om zelf gelijk te krijgen, als ik haar zeg: Ik hebhet echt neit gehoord (meestal zegt ze het meerdere keren) dan zegt zij: Dat is dan jou probleem, ik heb het duidelijk gezegt.. blabla dan gaat ze nog eens duidelijk uitleggen dat wij toch echt fout zijn. Zelfs bij mij zal ze dat doen, zo is ze.

    Praat er dan eens in een 1 op 1 gesprek over. Dan hoef je niet meteen naar de afdelingsleider te gaan. Als ze dan nog zegt van niet, dan zou ik wel gaan als ik jou was.


    Your make-up is terrible

    Deze vrouw zal er alles aan doen in een een gesprek met een leerling om zelf gelijk te krijgen, als ik haar zeg: Ik hebhet echt neit gehoord (meestal zegt ze het meerdere keren) dan zegt zij: Dat is dan jou probleem, ik heb het duidelijk gezegt.. blabla dan gaat ze nog eens duidelijk uitleggen dat wij toch echt fout zijn. Zelfs bij mij zal ze dat doen, zo is ze.
    Ga naar de schoolleider en zeg er wat van, dit kan natuurlijk niet. Zei is ook maar een mens en kan ook niet alles goed doen, en dat zal ze niet kunnen ontkennen.


    Life is hard and then we die

    Maar als ik in mijn eentje naar een hoger iemand ga, dan zal die vrouw mij nooit meer helpen als ik dat nodig heb. Toen moesten we groepjes van 2 vormen maar de gene waarmee ik ging liet me stikken voor een meisje dat geen fuk doet. Oke, maar toen had ik niemand meer. Toen mocht ik bij twee 'vriendinnen'. Maar wel doordat ze mij zo lief vind enzow..

    De docenten zitten fout maar ik ben bang dat je weinig bewijs hebt. Docenten zijn erg koppig en willen zich graag beter voor doen als wie ze eigenlijk zijn.

    Altijd alles op de leraars steken :')

    Altijd alles op de leraars steken :')

    Jap, vind ik er ook van :'].
    Want als je het écht zeker weet dat je het normaal meteen inschrijft en het nu niet wist, heb jij je gelijk! x]

    x


    Tanya is de beste.

    Die docent zit fout, want het is wel erg raar dat heel de klas van niks weet en er was een uiterlijke inleverdatum. Zij heeft zeker de datum met een andere klas verwisselt.


    Think before you act.

    Renée is het eens met TeddyMurder.
    Als je met de hele klas zo tegen hem/haar begint word het nooit wat. Ga na de les even naar haar toe en zeg tegen een klasgenoot of die bij de volgende les wilt melden dat jij nog even moest praten. Dan vertel je gewoon wat je hier net hebt gezegt en misschien komt het dan goed.
    Dan laat je dat blad zienwaar geen datum op staat en je zegt dat je niet snapt dat helemaal niemand het heeft.;)

    xx'Renée


    I know that if I turn around you won't be there

    Zij is duidelijk fout! Maar ick denk niet dat je er veel tegen kan doen.. Maar het is wel heel toevallig dat niemand het wist! Leg haar de feiten uit en misschien lukt het wel :)

    xx' Noukel


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room