• De dag dat we allemaal onze moeder in het zonnetje zetten staat alweer voor de deur. Wat zijn jullie plannen dit jaar? Gaan jullie iets leuks doen? Je moeder mee uit nemen, een bos bloemen geven of een lief gedicht/tekst schrijven over hoeveel je van haar houdt door dik en dun?

    Meestal sneuvelt vlak voor miederdag iets wat wij dan geven als cadeau. Dit jaar krijgt ze van ons cadeaubonnen voor de bloemenwinkel van mijn schoonmama waar wij regelmatig workshops doen en echt mooie bossen bloemen zijn. Verder heb ik een gedicht gemaakt en ga ik koken. In de avond gaan we naar de muscial Tweeling maar dat is omdat ik geen andere datum kon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn ouders zijn op 10 mei 20 jaar getrouwd, dus op beiden dagen geef ik ze iets kleins(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb voor moeder- en vaderdag samen een cadeaubon gegeven, zodat ze samen kunnen uit eten ergens.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil mijn oma (mijn moeder krijgt niks van me) iets speciaals geven, maar weet niet precies wat. Een bos bloemen is te standaard en een kaartje ook. Het liefst wil ik haar een onbezorgde dag weg cadeau doen. Naar Fontana ofzo, het moederdag arrangement lijkt me wel leuk en betaalbaar.

    Mijn moeder heeft iets met ijsberen, dus dat is elk jaar weer makkelijk ^^
    Ik en mijn zusje zoeken gewoon iets met ijsberen dat ze nog niet heeft en kopen er dan bloemen bij. Het voelt elk jaar wel een beetje lui, maar mijn moeder wordt er in ieder geval blij van.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben in Duitsland en was net in een gigantische winkel, waar ze van alles hadden. Eigenlijk doen we niet aan moederdag enzo, maar toen ik een beker zag van het periodiek systeem der elementen kon ik 'm niet laten liggen. Heb er wat zaadjes van tomaten, wortels en komkommer erbij gekocht, omdat ze van een moestuin droomt


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben bezig met een leuk boekje vol lieve berichtjes en gedichtjes te schrijven. Uiteraard een paars boekje, haar lievelingskleur. :Y) Als jullie nog leuke tekstjes of gedichtjes weten, geef maar door. Ik vraag ook aan de familie om iets te schrijven.


    What would Emma do?

    Niets. Ze is de dag erna jarig dus dat is best dubbelop. Zelf vond ze het alleen leuk toen we klein waren en zelfgemaakte knutselwerkjes gaven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb een nieuwe blender gekocht, dan kunnen we weer sapjes maken!


    The world is a book and I will read it

    Ik ben er nog niet uit. Ik heb wel het een en ander aan geinige dingen gezien, maar ik vind 't telkens net niet goed genoeg. Ook zit ik met een begrafenis waar ik mee aan de gang moet, met het oefenen van het gedicht dat ik voor ga dragen, dus ik ben ook niet echt met mijn gedachten erbij.


    26 - 02 - '16

    Ik ga cupcakes bakken en daarnaast heb ook een doosje chocolade (van die blokjes van I <3 mama). Ik had ook nog een boekje maar dat heb ik niet afgelegen, mijn broer heeft nog twee armbandjes gehaald eentje met Mother <3 Son en eentje met Mother <3 Daughter


    You were born original, don't die as a copy.

    Nadat ik tegen mijn vader had gezegd dat ik een arme student was, honderd euro had geregeld (lees: zo lang gezeurd had om geld bij mijn vader) om moederdagcadeautjes te kopen en naar de stad ben gegaan kan ik nu dus zeggen dat mijn moeder een nieuw flesje parfum, een doosje bonbons en een klein cadeaupakketje van de rituals krijgt c:


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik heb zo'n moederdagpakketding van de DA voor haar gekocht en net als een soort ninja inslagen gedaan voor een lekker ontbijt op bed. :Y) Ze hadden geen croissantjes meer, dus ben ik maar gewoon voor allemaal slechtere (en lekkerdere) troep gegaan en ik hoop dat ze meer waarde gaat hechten aan het gebaar dan de uitwerking. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SPICA schreef:
    Nadat ik tegen mijn vader had gezegd dat ik een arme student was, honderd euro had geregeld (lees: zo lang gezeurd had om geld bij mijn vader) om moederdagcadeautjes te kopen en naar de stad ben gegaan kan ik nu dus zeggen dat mijn moeder een nieuw flesje parfum, een doosje bonbons en een klein cadeaupakketje van de rituals krijgt c:

    Geef jij 100 euro uit aan moederdag? O_o
    Wel leuke dingen though, mocht mijn moeder niet allergisch geweest zijn voor parfum ^^

    Ik heb de foto's, onderzetters, speciale mod podge, ben alleen een doosje vergeten -.-"
    Dus m'n moeder krijgt memory, nog niet in een doosje... :W
    (Ga ik later kopen.)
    En heb zojuist afgesproken dat ik om twaalf uur/half een een lekkere brunch klaar heb staan ^^

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 22:28 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Flabbergasted schreef:
    (...)
    Geef jij 100 euro uit aan moederdag? O_o
    Wel leuke dingen though, mocht mijn moeder niet allergisch geweest zijn voor parfum ^^

    Ik heb de foto's, onderzetters, speciale mod podge, ben alleen een doosje vergeten -.-"
    Dus m'n moeder krijgt memory, nog niet in een doosje... :W
    (Ga ik later kopen.)
    En heb zojuist afgesproken dat ik om twaalf uur/half een een lekkere brunch klaar heb staan ^^
    Haha, nee c: Maar mijn vader vroeg laatst of ik al iets had voor moederdag, waarna ik zei dat mijn moeder dus had gezegd dat haar parfum bijna op was, maar parfum is duur. Daarna kreeg ik honderd euro met het bericht dat dat wel genoeg moest zijn voor de parfum en wat andere dingetjes. De rest van het geld heb ik gewoon teruggegeven aan mijn vader.
    Als mijn zusje en ik het samen hadden gekocht was het waarschijnlijk zeven vijftig p.p. geweest of zo..

    Jouw cadeautje is awesome, by the way!


    because i knew you, i have been changed for good