• Dag lieve users,

    De maand april loopt weeral op z'n eind, wat betekent dat er weer gestemd kan worden bij de verschillende xOTM wedstrijden! Er waren deze maand opnieuw genoeg inzendingen, waardoor er voor elke wedstrijd een poll is waar je op je favoriet kan stemmen.

    Laten we beginnen bij Column of the Month. De afgelopen weken hebben enkele users hun muzikale kant naar boven gehaald, met als resultaat drie prachtige, toch zeer verschillende columns. Ga ze snel lezen en bren je stem hier uit!

    Als je last hebt van hoogtevrees, kon je deze maand beter niet meedoen met Image of the Month. Of misschien toch wel, want het thema vliegen heeft vier uiteenlopende foto's opgeleverd! Neem hier een kijkje!

    Poem of the Month heeft deze maand voor een unicum gezorgd! Het thema maskers heeft er namelijk voor gezorgd dat maar liefst elf users een gedicht ingezonden hebben. Dat betekent dat er deze maand geen één, maar wel twee polls zijn! Stem hier of hier op je favoriet! (Let op: je mag slechts op één poll stemmen!)

    De kans dat de drie users, die meegedaan hebben aan Quiz of the Month, net als het onderwerp van hun quiz in de geschiedenisboeken komen te staan is klein. Maar door jullie hulp kunnen ze wel in het archief van QOTM terechtkomen! Kijk hier welke quiz rond historische figuren jou het meest aanspreekt.

    Ten slotte hebben we ook nog Story of the Month. Hier zal je, door de zeven mooie inzendingen, zeker voor een dilemma komen te staan! Na het lezen van alle verhalen, kan je hier stemmen.

    Als jij volgende maand ook jouw kans wil wagen bij één (of meerdere) wedstrijden, houd je best onderstaande topics in de gaten.
    Bedankt voor het stemmen! *O*

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 april 2016 - 18:26 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik doe mee met alles behalve IOTM, dus buiten bij IOTM (waar ik al heb gestemd) kan ik mijn stem niet uitbrengen. Ik hoop wel dat er nog veel stemmen bijkomen, want er zaten echt een heleboel topinzendingen bij!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Link bij Sotm is die van Qotm. (:

    Gatomon schreef:
    Link bij Sotm is die van Qotm. (:


    Aangepast! Thanks. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zaterdag is de laatste dag om te stemmen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, dit is weer een prachtig tekstje. :'D Spannend! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow, er zijn veel stemmen op IOTM. :')


    What would Emma do?

    DeadpooI schreef:
    Wow, er zijn veel stemmen op IOTM. :')

    Ik zag het. Het voelt extreem aan, zeker als je naar POTM kijkt. Dat zijn 2 extremen naast elkaar: amper tegenover enorm veel.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vandaag en morgen hebben jullie nog de tijd om te stemmen!


    Ik wil een tuin vol egels

    Square schreef:
    Haha, dit is weer een prachtig tekstje. :'D Spannend! ^^


    Dankje. (bloos)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vandaag is de laatste dag om te stemmen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury