• Ik ben een doorgewinterde digibeet die vandaag klaar is met haar slome (windows 8) laptop. Hij is traag en ik kan eigenlijk alleen op internet (wel eens waar met hangen en wurgen en een grote hoeveelheid geduld).

    Er staat een legale virusscanner op en een paar sims 3 spelletjes die ik niet kan spelen vanwege de uitermate traagheid van mijn laptoppie. Verder is de laptop schoon.

    Nu vraag ik me af of windows 10 misschien wat verbetering kan scheppen? Of zijn er nog andere dingen ik uit kan proberen?

    Xx (:

    [ bericht aangepast op 23 april 2016 - 13:36 ]


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Ik heb windows 10, helaas. Hij is wel heel snel maar ik wordt telkens van de wifi afgeflikkerd en dan kom ik er niet meer op tot ik de laptop opniieuw opstart... ik zou het niet doen dus..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Iroquois schreef:
    (...)

    Oké, als je windows 10 er nog geen maand opstaat, moet je het volgende doen:

    Als je naar je configuratiescherm gaat, zou daar een optie moeten zijn om terug te gaan naar windows 7. Als je daar dan op klikt, dan zou het opgelost moeten zijn. Als het er langer dan een maand op staat dan kun je dat zelf niet meer hertellen en dan moet je het dus door iemand terug moeten laten zetten.


    Heel erg bedankt hiervoor!!! Ik ben op het configuratiescherm terecht gekomen en daar bleek dat voor het terugzetten het eerst nodig was om een back-up te maken. Nou heb ik op mijn huidige harde schijf te weinig opslagruimte om dat te doen, en ik heb dus een of andere systeemherstelschijf nodig (misschien een nieuwe of andere harde schijf) . Ik ga morgen langs een of andere computerdokter, die dat kan oplossen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Flowey schreef:
    (...)

    Heel erg bedankt hiervoor!!! Ik ben op het configuratiescherm terecht gekomen en daar bleek dat voor het terugzetten het eerst nodig was om een back-up te maken. Nou heb ik op mijn huidige harde schijf te weinig opslagruimte om dat te doen, en ik heb dus een of andere systeemherstelschijf nodig (misschien een nieuwe of andere harde schijf) . Ik ga morgen langs een of andere computerdokter, die dat kan oplossen.


    Fijn om te hoern c: Succes met de schijf! Ik hop dat het lukt!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."