• Cause it's in the name of lord Fishmort!

    Hehe, kidding, maar ik mag mijn username veranderen!*O*
    Natuurlijk is het zeer verleidelijk om deze te houden, maar toch zou ik hem graag veranderen. Eerst wilde ik Debbaut terugnemen, maar toen bedacht ik mij dat ik liever een naam met een echte betekenis zou hebben.
    Maar daar komt het probleem: ik ben verre van origineel.:W Nu kennen velen Q'ers mij redelijk goed en persoonlijk, dus is mijn vraag: Als jullie mijn username zouden mogen kiezen, volledig vrij, welk woord, begrip, of weet ik veel wat zouden jullie dan kiezen?

    Ik geef geen beperkingen, jullie zijn nog vrijer dan vrij! Maar de eerste die met 1Dforever afkomt krijgt deze melding te zien: Klik!*(cat)

    *
    Deze beginpost kan mogelijk sarcastische opmerkingen bevatten die niet serieus genomen hoeven te worden, ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor elke vorm van schade.

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 20:33 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    NOOOOO ik heb niet eens kunnen stemmen meh


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wow, jij hebt geluk dat schouwer nog vrij is! Dat is echt erg graaf, proficiat c:


    I wanna be a wizard!