• Het is het jaar 3011.
    Heel veel dingen zijn veranderd. Zo is de technologie veel verder dan eerst, is de mode heel anders en wordt er bijvoorbeeld heel anders les gegeven op scholen. Alles is fijner, beter, mooier. Er is echter wel een nadeel: Het land waar je in woont is verdeelt in twee 'kampen'. Een voor het vrouwelijke geslacht en de andere voor het mannelijke geslacht. De mensen die in deze landen wonen zijn het ondertussen wel gewend. Tot dat opeens de muur tussen deze twee helften verdwijnt door een foutje van de overheid en de twee delen met elkaar in contact komen. Het is een raadsel hoe het is gebeurd maar voor sommigen ook een opluchting. Ze vinden hun geliefden weer terug of komen pas voor het eerst in contact met het andere geslacht.
    Hoe zal dit aflopen? Zal het in een drama uitlopen, of zullen de twee 'kampen' het met elkaar overweg kunnen?


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Relaties:
    Extra:


    Regels
    - Personages minimaal 17, maximaal 20
    - Typ minimaal 150 woorden.
    - Reserveren mag, die blijft minstens 3 dagen staan anders word die verwijderd!
    - 16+ mag, maar meldt dit wel even boven je post

    Rollen:
    Mannen
    -
    -
    -
    -
    Vrouwen
    -
    -
    -
    -

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 21:33 ]

    Ik herken het verhaal wel ergens van. Is er niet iets van een boek/film over of is deze rpg niet een jaar of 3 geleden hier ook geopend? Of een Story op deze site ofzo


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb deze rpg zelf verzonnen en gebruikt op een andere site waar ook aan rpgen word gedaan :')
    Zou niet weten of het ooit in een boek/film te pas is gekomen.

    MyHorsez ? :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jupp haha ^^

    xBeach schreef:
    Jupp haha ^^


    Hehe, nog welkom op Q trouwens. Ik ben Dracy op MyHorsez ^^
    Je kent me wel, teen wolf rpg :Y)
    Of nee, jij zit in mijn superhero descendants volgens mij, daar ken ik je van (:

    Zal ik je helpen met dit topic in elkaar flansen?

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 20:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JustJake schreef:
    (...)

    Hehe, nog welkom op Q trouwens. Ik ben Dracy op MyHorsez ^^
    Je kent me wel, teen wolf rpg :Y)

    Zal ik je helpen met dit topic in elkaar flansen?


    Thankss
    Jaa, jou ken ik wel :3

    Nouja, volgens mij is er niet zoveel interesse in, maar als je zou willen?

    xBeach schreef:
    (...)

    Thankss
    Jaa, jou ken ik wel :3

    Nouja, volgens mij is er niet zoveel interesse in, maar als je zou willen?


    Ik ga je zo een PB sturen met opmaak en zo. Mensen zien nu niet dat het een RPG is ook, dus komt wel goed. c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -> Titel op aanvraag aangepast (:


    I am an idiot, I move.

    Niemand die mee wilt doen? :3

    Ik zou graag een meisje willen :)

    Ik wil reserveren voor een meisje


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    xBeach schreef:
    (...)

    Thankss
    Jaa, jou ken ik wel :3

    Nouja, volgens mij is er niet zoveel interesse in, maar als je zou willen?





    IK SRS WEL
    LIKE TEEN WOLF 0_o
    and twiligt


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Mag ik een meisje? (:
    Edit: ik zie net dat dit topic al tijden niet actief was, oeps!

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 20:35 ]


    tya

    -

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 9:45 ]


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 14:33 ]