• Shadowhunters      -      The Mortal Instruments


    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden. Er is een kleine groep shadowhunters die deze wereld veiligstelt en vele avonturen beleefd naast hun dagelijkse zorgen die ze moeten bevechten.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Soort: (Mens, Shadowhunter, Warlock ect.)
    Uiterlijk: (liefst met foto en beschrijving)
    Karakter: (Een tip; hierin kan je hun onzekerheden neerzetten en waar ze juist in uitblinken. We zijn ten slotte niet perfect)
    Geschiedenis:
    Extra informatie: (Hierin kan je bijvoorbeeld allergiën, hobby's of bijzonderheden neerzetten)


    Rollen:
    Meiden:
    - Clarissa "Clary" Fray - Fairchild | Shadowhunter | HarleyQuinnx
    - Lucia Maryse Blackthorn|| Shadowhunter | Oneira
    - Sarlote Halome | Shadowhunter | Polovina
    -
    -

    Jongens:
    - Alexander 'Alec' Gideon Lightwood | Shadowhunter | AlecLightwood
    - Jace Wayland Lightwood | Shadowhunter | Froyo
    -
    -
    -


    REGELS:
    - HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK!
    - Max. 2 personage p.p.!!!
    - Alleen ik, HarleyxQuinn, maakt de topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Geen geruzie, ik kan best begrijpen als je iemand niet mag, maar vecht dat dan lekker buiten de topic uit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen! Na 2 wordt je er gewoon uitgekikt. Ik waarschuw niet voor niks..
    - Bij geruzie, krijgen alle 2 een officiele waarschuwing, als het nog vervolgt, worden allebei van de topic gekikt.
    - Minimaal 250 woorden in een post.
    - Minimaal 1 keer in de week posten
    - Geef het aan als je problemen hebt in real life als je niet kan posten. Ik kan namelijk niet voelen of er wat is, want ik stuur een pb als ik niks hoor na zoveel aantal dagen.
    - RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 22:12 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Nawh, das heel erg jammer... :c
    Ik zal proberen vandaag te schrijven!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Maar dit betekent dat Malec dead and burried is... 0.0

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 18:01 ]


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    Maar dit betekent dat Malec dead and burried is... 0.0


    NO MALEC, NO. My ship has sunken... -.O


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zou Magnus wel op de achtergrond dingen kunnen laten doen, maar echt directe Malec kan niet meer... Of er moet een andere Magnus komen...


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    Ik zou Magnus wel op de achtergrond dingen kunnen laten doen, maar echt directe Malec kan niet meer... Of er moet een andere Magnus komen...


    Tja..ik ben zelf nogal slecht in al bestaande personage's te nemen + je mag maar 1 rol, anders had ik het wel gedaan


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Maak je geen zorgen. Het lost zichzelf hopelijk wel op


    Bowties were never Cooler

    Damn dit is zo jammer.. er zijn ook zoveel mensen druk en daardoor loopt het niet ouzo T-T


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    De regels zijn aangepast


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Iemand die Magnus wil overnemen?


    Bowties were never Cooler

    Deze periode heb ik niet veel tot geen tijd om te schrijven. Ik moet veel dingen doen voor school + sport.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 21:32 ]

    Deze RPG is dood, sorry


    Bowties were never Cooler