• Hoi mede Quizletters,
    Ik, Merel, ben weer terug. Nou ja terug, na bijna anderhalf jaar weer ingelogd.
    De reden dat ik weer ingelogd heb is omdat een vriendin en ik het hadden over onze verschrikkelijke 'Justin Bieber fanfiction' van vier/vijf jaar geleden. Dus ik wilde kijken of ik deze nog had, en jawel, op Quizlet stond hij nog.
    Dus nu ben ik terug, soort van, misschien. Het ligt er totaal aan of ik nog mensen ken, of het nog gezellig is en dergelijke. Mijn laatste post was wel gezegd 21 augustus 2014. Dus dat is pittig lang geleden.

    Zijn er nog mensen die mij herkennen? :'D

    Oh en voor degene die mij niet kennen:



    Oude 'bekendere' usernames:
    Bieberen, Lovina, Pluviophile, Hanaemi, Usha, Pura, Nonno, Marguerite

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 20:32 ]

    LosingNemo schreef:
    (...)
    No, you're Jarne (cat)
    En stiekem voldevis, ja :P


    Gail, stiekem weet je dat ik gelijk heb.(fish)


    Queer zijn is gewoon alles

    @ Yolanda en Hanaemi: Iedereen haatte mij daar en/of vatte mij verkeerd op, dus had ik er totaal geen zin meer in. Ik vond het over het algemeen wel heel erg leuk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chaerin schreef:
    @ Yolanda en Hanaemi: Iedereen haatte mij daar en/of vatte mij verkeerd op, dus had ik er totaal geen zin meer in. Ik vond het over het algemeen wel heel erg leuk.


    I'll never hate you. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Chaerin schreef:
    @ Yolanda en Hanaemi: Iedereen haatte mij daar en/of vatte mij verkeerd op, dus had ik er totaal geen zin meer in. Ik vond het over het algemeen wel heel erg leuk.


    Oh ja, meh. Altijd dat gezeik. Maar nu zijn we volwassen. :'D

    Gibbs schreef:
    (...)

    I'll never hate you. <3

    Zeg nou geen 'never'. Gggh, I'm doomed.

    @ Hanaemi: Or so you hope.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Welkom terug! Altijd leuk, nieuwe users of terugkerende users c: Mij ken je niet, want ik zit hier nog geen eens anderhalf jaar hehe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Of course ken ik je nog Merel c: /latereaction


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Volgens mij ken ik jou wel. Als het de Merel is van de FB-groep XD Welkom terug (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bjergsen schreef:
    Of course ken ik je nog Merel c: /latereaction

    En natuurlijk ken ik jou nog Jaimy. C:

    Jethro schreef:
    Volgens mij ken ik jou wel. Als het de Merel is van de FB-groep XD Welkom terug (:

    Geen idee of jij de Kim bent die ik kende van hier :')

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Geen idee of jij de Kim bent die ik kende van hier :')

    Ik heet wel Kim :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik herken je zeker nog! Welkom terug!


    16 - 09 - '17