• Dat denk ik nu serieus. Want ik heb weer iets gedaan.
    Zoals sommigen van jullie al weten, ik ben een gamer en ik hou van Neil Druckmann.
    Vorig jaar was ik naar GamesCom gegaan en een cadeautje afgeleverd voor Neil bij een vrouw die een verbinding had met het bedrijf Naughty Dog.
    Naja nooit iets van gehoord. Neil blijft wel mijn berichten via Facebook lezen though, 1 keer in de vijfhonderd berichten een antwoord gekregen and I died of fangirling.

    Oke, nu naar het onderwerp. Ik heb een hele grote familie in Turkije en ik mis ze heeeeeel erg als ik een jaartje niet naar Turkije ga. Dus typisch elk zomervakantie gingen we naar Turkije naar mijn familie en vrienden voor 5 weken ofzo. Door een paar familieomstandigheden zijn we al 2 jaar niet gegaan en ik mis mijn familie nu wel heel erg. Nu denken jullie huh, Neil Druckmann en Turkije, wat heeft dit met elkaar te maken?
    Laat ik het maar even uitleggen. Mijn profiel is ondergespamt met Uncharted 4, heeft ook lekker groot een datum. De datum geeft aan wanneer Uncharted 4 uitkomt en dat is dit jaar vlak voor GamesCom 2016. Dit KAN betekenen dat Neil Druckmann a.k.a de schrijver van deze game, GamesCom zal joinen. Nergens is dit bekend gemaakt, maar ik neem aan dat hij hier aanwezig zou zijn aangezien hij er ook was toen The Last Of Us uit was.
    Maar; Dit jaar hadden we de kans om naar Turkije te gaan. Mijn jongere zusje, mama en ik. Papa zou in Nederland blijven. Mijn moeder vroeg of wij wel naar Turkije wouden gaan, Idk why. Maar ze vraagt het elke jaar weer. Typisch mijn mama dingetje <3 haha.
    NOUUUU NU KOMT HET. ik zei NEE. Ze was wel even van "huh?". En vroeg mij waarom. Ik vertelde haar dat het mijn enige kans zou zijn om mijn hero Neil Druckmann te ontmoeten. Ze toonde er wel begrip in maar ze was best wel teleurgesteld want zij wou graag naar Turkije. (Mijn moeder was al eerder naar Turkije geweest dit jaar, en was samen met haar broertjes en zusjes enzo. Zo'n egoïst ben ik nou ook weer niet, lol) Ik vroeg haar of ze alleen met mijn zusje kon gaan, maar dat wou ze niet.
    Toen hebben we afgesproken dat we volgend jaar naar Turkije gaan, MET papa erbij want anders is het minder leuk.

    Maar ik zou serieus mijzelf haten als ik in Turkije zat en Neil Druckmann 2 uur van mijn huis vandaan. Hallo. Ff serieus

    Conclusie: Ik heb mijn vakantie opgegeven en ga mijn familie 3 jaar niet zien. VOOR een kleine kans om Neil Druckmann te ontmoeten.
    De kans is er zeker. MAAR OF HIJ KOMT IS DE VRAAG??
    Ik ga. zo. hard. huilen. als. ik. hem. ga. ontmoeten.

    Dit wou ik even kwijt. Thanks for the love and support wohwoh <3

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 12:50 ]


    YAASSSSSS


    I live for the applause, you will die for it.

    Virtuoso schreef:


    YAASSSSSS

    UGGGHG PLEASE LET HIM BE THERE CAN I CRY

    I can't. Heftige keuze Mehri. ;p


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    I can't. Heftige keuze Mehri. ;p

    Maar begrijp je wel dat ik serieus ga huilen als hij er wel is en ik niet? ;-;
    Köln is serieus 1,5 uur van mijn huis vandaan.

    Weet je wat pas echt zou sucken? Als Neil D. er niet eens gaat zijn :')


    Heaven is a place that we all have

    SmaII schreef:
    Weet je wat pas echt zou sucken? Als Neil D. er niet eens gaat zijn :')

    Worth a try tochhh.
    En als het geen Neil is sowieso wel iemand anders van het bedrijf. That's enough for me :')

    Blades schreef:
    (...)
    Worth a try tochhh.
    En als het geen Neil is sowieso wel iemand anders van het bedrijf. That's enough for me :')


    Maar hij gaat er zeker zijn, i have faith.


    Heaven is a place that we all have

    SmaII schreef:
    Weet je wat pas echt zou sucken? Als Neil D. er niet eens gaat zijn :')

    Maak het nog zwaarder voor haar, zou ik zeggen...

    Is het niet een idee dat, wanneer je familie in Turkije in een ruimte bij elkaar is, je met jouw familie eens gezellig gaat skypen? En dat misschien vaker deze zomer doen? Of misschien telkens met delen van de familie?

    Ik vind overigens het heel knap dat je zo'n zware beslissing hebt kunnen maken. Lijkt me heel lastig. Ik ga in ieder geval duimen voor je dat hij er zal zijn en je moet ons zeker het hele verhaal gaan vertellen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    SmaII schreef:
    (...)

    Maar hij gaat er zeker zijn, i have faith.

    Ik heb hem serieus duidelijk gemaakt via Facebook dat ik mijn vakantie heb opgegeven voor hem en dat ik er ga zijn op Donderdag.
    Hij heeft t gelezen. HIJ LEEST HET
    maar hij reageert nooit.

    Oh en iemand anders van het bedrijf komt sowieso. Ik had het diegene gevraagd and he said he would be there hopefully.
    SO I GUESS THIS YEAR IS GOING TO BE MY YEAR UHHHHH

    Loebas schreef:
    (...)
    Maak het nog zwaarder voor haar, zou ik zeggen...

    Is het niet een idee dat, wanneer je familie in Turkije in een ruimte bij elkaar is, je met jouw familie eens gezellig gaat skypen? En dat misschien vaker deze zomer doen? Of misschien telkens met delen van de familie?

    Ik vind overigens het heel knap dat je zo'n zware beslissing hebt kunnen maken. Lijkt me heel lastig. Ik ga in ieder geval duimen voor je dat hij er zal zijn en je moet ons zeker het hele verhaal gaan vertellen ^^


    Ahhh dat is heel lief van je! Ik skype wel regelmatig met mijn nichtje dat als een twin sis is for me. Maar soms wil je d'r ook gewoon knuffelen en irriteren maar dat kan dan net niet haha.
    Ik hoop echt dat hij komt. Ik ga het zeker weten delen met jullie. And; a loooot of pictures :3

    Ah ik ga echt voor je duimen. Ergens is het ook wel weer leuk dat jullie nu afgesproken hebben dat jaar erna met z'n allen te gaan, vooral voor je vader die anders achter zou blijven. Ik snap je keuze dus eigenlijk wel, maar het is toch lastig lijkt mij. Dus nu maar met heel Q duimen dat je hem gaat onmoeten. Dan moet het wel goed komen. Dat weet ik zeker _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga mee duimen. Heel moedig dat je deze knoop hebt doorgehakt!


    26 - 02 - '16

    Loebas schreef:
    (...)
    Maak het nog zwaarder voor haar, zou ik zeggen...

    Is het niet een idee dat, wanneer je familie in Turkije in een ruimte bij elkaar is, je met jouw familie eens gezellig gaat skypen? En dat misschien vaker deze zomer doen? Of misschien telkens met delen van de familie?

    Ik vind overigens het heel knap dat je zo'n zware beslissing hebt kunnen maken. Lijkt me heel lastig. Ik ga in ieder geval duimen voor je dat hij er zal zijn en je moet ons zeker het hele verhaal gaan vertellen ^^


    Ach, het was een grapje en zij begreep hem.


    Heaven is a place that we all have

    Dumbledory schreef:
    Ah ik ga echt voor je duimen. Ergens is het ook wel weer leuk dat jullie nu afgesproken hebben dat jaar erna met z'n allen te gaan, vooral voor je vader die anders achter zou blijven. Ik snap je keuze dus eigenlijk wel, maar het is toch lastig lijkt mij. Dus nu maar met heel Q duimen dat je hem gaat onmoeten. Dan moet het wel goed komen. Dat weet ik zeker _O_


    Jaa, en mijn ouders beloofden mij dat we dan ook niet saai thuis gaan zitten maar ook daadwerkelijk rond gaan hangen en leuke dingen gaan doen samen. Dus het wordt niet zo'n saaie vakantie als 2 jaar terug :') (I.v.m de ramadan viel er ook niets te doen eigenlijk)
    Maar ik kan het wel zo'n 80 keer zeggen dat ik dood ga van de zenuwen. Dank je wel voor je lieve reactie it makes me smile and happy aaahh


    Sable schreef:
    Ik ga mee duimen. Heel moedig dat je deze knoop hebt doorgehakt!


    Thank you sweet, ik hoop echt dat ik hem ga ontmoeten

    Blades schreef:
    (...)

    Jaa, en mijn ouders beloofden mij dat we dan ook niet saai thuis gaan zitten maar ook daadwerkelijk rond gaan hangen en leuke dingen gaan doen samen. Dus het wordt niet zo'n saaie vakantie als 2 jaar terug :') (I.v.m de ramadan viel er ook niets te doen eigenlijk)
    Maar ik kan het wel zo'n 80 keer zeggen dat ik dood ga van de zenuwen. Dank je wel voor je lieve reactie it makes me smile and happy aaahh


    Ah, dat wordt denk dan wel heel gezellig, zo'n vakantie samen leuke dingen doen en zo (en Neil ontmoeten aaah zo cool). Valt de ramadan ieder jaar anders en daardoor soms ook in de vakantie dan?
    We kunnen hem ook met heel Q gaan vol spammen zodat hij komt :p


    Happy Birthday my Potter!