Hoi visjes!
Ik vind het Fishlet lettertype super fijn. Jullie ook?
Is het misschien leuk om dit te houden als Fishlet weer Quizlet word?
- Home
- Forum
- Suggesties
- [Suggestie] Is het misschien leuk om dit lettertype te houden? [Afgewezen]
[Suggestie] Is het misschien leuk om dit lettertype te houden? [Afgewezen] - Suggesties
-
1 april 2016 - 18:431 april 2016 - 19:25
Als dat kon, maak je van mij een hele blije vis! Ik denk niet dat sommige visjes hier blij mee gaan zijn, maar als de optie komt dat je het zelf kan veranderen, zou ik er zo standaard gebruik van maken!
Don't walk. Run, you sheep, run.
1 april 2016 - 19:38Ik erger me er persoonlijk dood aan, dus een nee van mijn kant. Voor een tijdje is het wel leuk (lees: 1 dag) maar langer echt niet
Three words, large enough to tip the world. I remember you.
1 april 2016 - 19:47Nee nee nee ik word er misselijk van als ik er te lang naar kijk
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
1 april 2016 - 20:08Nee, haha. Ik vind het leuk maar zoals je bij mijn username al ziet, namen die een hoofdletter I als l gebruiken zijn niet mooi meer x'D
Little do you know
1 april 2016 - 20:57Thanks but no thanks. Ik vind dit niet heel fijn lezen namelijk. Ik zou dan liever de achtergrond houden x)
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."
1 april 2016 - 21:11Nee ik vind het lettertype ook niet goed.
Het is ten eerste veel te klein en inderdaad lastig.
Ik haal bijna steeds mijn letters door elkaar.
Dus nee ik hou niet van dit lettertype.I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,
1 april 2016 - 21:15Wolfie666 schreef:
Hoi visjes!
Ik vind het Fishlet lettertype super fijn. Jullie ook?
Is het misschien leuk om dit te houden als Fishlet weer Quizlet word?
Ik wilde ook al zo'n suggestie topic maken (':Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.
1 april 2016 - 21:16Ook ik vind het geen goed idee.
Op de laptop vind ik het wel goed te lezen, maar op mijn mobiel moet ik echt veel moeite doen om te zien wat er staat."She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said
1 april 2016 - 21:16Neeneeneeneeneeneeneeneenee!
Alsjeblieft zeg, dan word ik helemaal nuts. Alsjeblieft, laat Arial gewoon Arial zijn. Je kan in je topics/stories al genoeg fonts gebruiken, maak er dan geen standaard van, noooooooooh!Slightly drunk.
1 april 2016 - 21:30Please, no. Ik ben Q al de hele dag aan het mijden door het lastige lettertype.
Ex astris, sciencia
1 april 2016 - 21:31Ik vind Comic Sans niet een heel mooi lettertype op deze site. Het matcht totaal niet bij het strakke design.
©1998
1 april 2016 - 21:37Oh aub niet. Ik vind het een leuk lettertype, maar ik vind arial of times veel fijner lezen. Het is misschien wel een idee zelf te kunnen instellen of je je posts altijd in cursief/bepaald lettertype/bepaalde kleur wilt typen? Het dus niet bij elk bericht apart te moeten doen?
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried
1 april 2016 - 22:091 april 2016 - 22:37Shortie schreef:
Ook ik vind het geen goed idee.
Op de laptop vind ik het wel goed te lezen, maar op mijn mobiel moet ik echt veel moeite doen om te zien wat er staat.
Op mijn mobiel is juist alles normaal, behalve de namen van de crew?Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
1 april 2016 - 23:01