• ben ik de enige die niks tegen het lettertype comic sans heeft? (':


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Op mobiel vind ik het een veel vreselijker lettertype om te lezen. :'D Ik haat het niet, maar ik leest toch liever standaard lettertypes, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Somnus schreef:
    Ik snap de haat jegens Comic Sans MS niet. Dat lettertype gebruikte ik vroeger all the time.

    Ik denk dat dat het juist is, je zegt zelf ook 'vroeger'. De meeste mensen vinden het een kinderlijk lettertype (dat vind ik zelf ook), niet iets wat je bijvoorbeeld zou gebruiken voor een officieel document o.i.d., want dat staat erg onprofessioneel. Het is prima voor werkstukken op de basisschool, maar niet iets wat je gebruikt als je serieus wilt overkomen.
    Mijn economiedocent op de middelbare school gebruikte altijd comic sans voor toetsen en volgens mij deed hij dat expres om ironisch te zijn/mensen te irriteren, maar ik ben daar nooit helemaal achter gekomen. :')


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Comic Sans wordt als kinderlijk gezien, omdat het dé lettertype is in comics/manga.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    ew no thanks, ik als artist zijnde kan echt niet tegen Comic Sans (cat)

    Mijn enige 'haat'voor comic sans is het lezen. Het is moeilijker om te lezen (cat)


    Seasons will change, but I shall remain

    Amica schreef:
    Ik zit nu op de mobiele versie, dus ik heb er geen last van (:


    Ik heb wel last op mobiel?


    You are my piece of paradise.

    BlueJays schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat het juist is, je zegt zelf ook 'vroeger'. De meeste mensen vinden het een kinderlijk lettertype (dat vind ik zelf ook), niet iets wat je bijvoorbeeld zou gebruiken voor een officieel document o.i.d., want dat staat erg onprofessioneel. Het is prima voor werkstukken op de basisschool, maar niet iets wat je gebruikt als je serieus wilt overkomen.
    Mijn economiedocent op de middelbare school gebruikte altijd comic sans voor toetsen en volgens mij deed hij dat expres om ironisch te zijn/mensen te irriteren, maar ik ben daar nooit helemaal achter gekomen. :')

    Ik zeg vroeger, omdat ik het vroeger ook het vaakst gebruikte qua berichten voor vrienden, etc, maar dan heb ik er nu niets tegen. Het blijft een leuk lettertype. (En ik gebruikte het niet voor de basisschool, ik had altijd Times daarvoor.)

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 19:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chocoladekoekje schreef:
    (...)

    Ik heb wel last op mobiel?


    Ik niet, dat is vreemd.


    <3

    Ik associeer dit lettertype automatisch met het personage Sans uit de game Undertale. Die heeft ook al zijn tekst in dat font, waarschijnlijk juist omdat het een meest gehaat font is op het internet. Maar Sans is niet kinderlijk, hahah, hij is echt heel awesome. Hij is lui en maakt slechte grappen.

    Ik denk dat ik - vóór Undertale aan kwam zetten - het lettertype wel oké vond, maar een beetje cliché.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Amica schreef:
    (...)

    Ik niet, dat is vreemd.


    Het hangt er vanaf of het lettertype Comic Sans op je mobiel staat. Als die er niet opstaat, krijg je de tekst ook niet zo te zien. Als je geen Comic Sans op je laptop hebt staan, dan zou je het ook niet zien. [/tahoma]

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 20:28 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blades schreef:
    ew no thanks, ik als artist zijnde kan echt niet tegen Comic Sans (cat)


    Maar je weet dat Papyrus ook word gehaten

    TBH Ik vind het een mooi lettertype.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Blades schreef:
    ew no thanks, ik als artist zijnde kan echt niet tegen Comic Sans (cat)

    Als artist zijnde... Wow, dat klinkt flink. Ik denk wel dat er genoeg "artists" zijn die wel van het font houden hoor. (;
    En wat maakt papyrus dan zoveel beter? Haha.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik vind het vooral moeilijk leesbaar, en dat maakt het voor mij irritant.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Voor mij is Comic Sans MS echt niet moeilijk te lezen, ook niet met deze grootte.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Somnus schreef:
    Voor mij is Comic Sans MS echt niet moeilijk te lezen, ook niet met deze grootte.


    Ja vind ik ook


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.