• Oké het is al drie jaar geleden, maar toen was ik nog niet zo actief op Q en vandaag is natuurlijk een mooi moment om mijn vangst van toen met jullie te delen. :Y)





    Het was echt een onvergetelijke ervaring om in Peru op piranha's te vissen en ze daarna zelf op te eten, al zat er niet zoveel vlees aan.

    Hebben jullie weleens gevist? :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Somnus schreef:
    (...)
    True. Maar je kan er wel dood aan gaan als het verkeerd bereid is, dus de keuze is aan elk vis zelf of ze iets willen waar de gif uitgehaald is/of misschien zelfs nog gif in zit te eten.


    Er zijn ook maar een aantal koks die het mogen bereiden en je hebt een opleiding nodig van 7 jaar, voor je he tmag klaarmaken voor gasten. Overigens is het de kunst een heel klein beetje gif te laten zitten, zodat je dat voelt op je tong^^


    Ich liebe dich 27.12.23

    Iek, wat een eng topic. D:

    Hoewel, als de piranha's elkaar opeten, is dat misschien juist goed? Mijn vissenbrein is in de war. (fish)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Scandal schreef:
    (...)
    Kannibalvisme. ;)


    Dit is het woord van de dag. x)


    What would Emma do?

    Oeoeoh wauw cool!
    Yup, ik heb met mijn familie in Oostenrijk gevist. Dat was harstikke leuk! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Triskele schreef:
    (...)

    Er zijn ook maar een aantal koks die het mogen bereiden en je hebt een opleiding nodig van 7 jaar, voor je he tmag klaarmaken voor gasten. Overigens is het de kunst een heel klein beetje gif te laten zitten, zodat je dat voelt op je tong^^

    Ik weet hoe dat gaat, maar het lijkt me sterk dat ze de gif laten zitten van sommige vissen, want die zijn echt dodelijk. Het is wel awesome.

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 19:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.