• ... en eerste keer in cosplay, gister, wat een feest. :'D Ik wist niet zeker of ik hier wel een topic over wilde maken, want veel meer dan "het was leuk en pruiken dragen is kut" kan ik er ook niet echt over kwijt, maar toen zag ik de aardappelkwaliteitfoto's op mijn telefoon en die wilde ik wel delen. :Y)

    Maar goed, het was dus mijn eerste keer naar Comic Con (eigenlijk mijn eerste keer naar wat voor conventie dan ook), dus het was in het begin behoorlijk wennen om overal fictieve personages rond te zien lopen, maar het wende verrassend snel. Wel bleef het me verrassen dat zo veel mensen mijn cosplay herkenden (Tina Belcher, van Bob's Burgers) en met me op de foto wilden. :'D Zelf ben ik ook nog een paar leuke cosplays tegengekomen (waarschuwing voor slechte kwaliteit en mijn kop op vrijwel alle foto's):


    Afschuwelijke belichting, maar dit zijn Gandalf en Deadpool (inclusief Hello Kitty rugzak), die blijkbaar een team vormden en samen rondliepen. Deadpool huppelde. Veel.


    Dit is Duitse Captain Jack Sparrow met Jessie van Team Rocket op de achtergrond. :')


    Dit is Duitse Captain Jack Sparrow samen met Nederlandse Captain Jack Sparrow, want je kunt nooit genoeg Captain Jack Sparrows hebben.


    En mijn persoonlijke favoriet: de Deadpool gang. Er was een Deadpool gang. Geen context.


    Daarnaast ben ik nog op de foto geweest met Snape, Aang, Kylo Ren, fem!Captain America en de tiende en elfde Doctor, maar ik had geen zin om duizend keer foto's met mijn hoofd erop te plaatsen, dus blijven lekker alleen op mijn telefoon. :'D Zijn jullie ooit naar Comic Con geweest? En zo ja, ook in cosplay?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Elements schreef:
    Die Snape was echt geweldig! Ik zag hem lopen en was meteen geïntimideert! Hij liep me straal voorbij en dat terwijl ik als Lily was, tot zover de liefde...(niet bepaald herkenbaar was met mijn geïmproviseerde outfit maar toch).


    Did I saw you?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wiarda schreef:
    Wauw, ik had wel verwacht dat er nog een paar Quizletters waren geweest, maar niet dat jullie me hadden gespot. :'D

    @Shania: ik had ook echt een bijzonder goede Catwoman zien lopen! Die meid leek zo op Anne Hathaway dat ik er even van schrok. :x

    Haha, bewijs dat je een supertoffe cosplay had dus (;


    ars moriendi

    Omgggg, daar wilde ik ook heen, maar ja, die klote tentamens hebben weer roet in het eten gegooid. :') Ik wilde echt super graag the Hillywoodshow ontmoeten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Omgggg, daar wilde ik ook heen, maar ja, die klote tentamens hebben weer roet in het eten gegooid. :') Ik wilde echt super graag the Hillywoodshow ontmoeten.


    In Amsterdam is het ook van de zomer:)

    Zij zijn echt leuk^^ stond dikke rij voor ze.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Wiarda schreef:
    Wauw, ik had wel verwacht dat er nog een paar Quizletters waren geweest, maar niet dat jullie me hadden gespot. :'D

    @Shania: ik had ook echt een bijzonder goede Catwoman zien lopen! Die meid leek zo op Anne Hathaway dat ik er even van schrok. :x


    Wss ken ik die Catwoman xD was ze in een leren pak?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."