• Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    Speeltopic 2
    Nieuw praattopic!

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 11:58 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Raccoon schreef:
    (...)

    Yess hehehe c:


    Wel fijn om te weten dat in elk geval 2 mensen een goede avond hebben


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Wel fijn om te weten dat in elk geval 2 mensen een goede avond hebben


    Haha Nawh, het is idd een rampzalig bal voor sommigen :/ arme Svetla


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Komt wel weer goed. Hopelijk


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Wel fijn om te weten dat in elk geval 2 mensen een goede avond hebben


    Well als alex zijn kaarten x goed speelt hebben gabi en Alex ook een leuke avond c:. En sas marcello Zuzanna en manuello hebben ook leuke avond. ^^

    Volgens mij is gabi overigens de enige die niet alcohol gedronken heeft op t feest.... Lawl.

    [ bericht aangepast op 21 april 2016 - 9:35 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Well als alex zijn kaarten x goed speelt hebben gabi en Alex ook een leuke avond c:. En sas marcello Zuzanna en manuello hebben ook leuke avond. ^^

    Volgens mij is gabi overigens de enige die niet alcohol gedronken heeft op t feest.... Lawl.


    Enne, wat is die goede zet dan? (A)(A)

    Ik geloof trouwens dat Vincent en Claudai ook wel een leuke avond hebben haha


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Philip schreef:
    (...)

    Well als alex zijn kaarten x goed speelt hebben gabi en Alex ook een leuke avond c:. En sas marcello Zuzanna en manuello hebben ook leuke avond. ^^

    Volgens mij is gabi overigens de enige die niet alcohol gedronken heeft op t feest.... Lawl.


    Zuze drinkt ook niet (A)


    take me back to the basics and the simple life

    Necessity schreef:
    (...)

    Enne, wat is die goede zet dan? (A)(A)

    Ik geloof trouwens dat Vincent en Claudai ook wel een leuke avond hebben haha


    uhm het is Gabi. Volgens mij is er geen goede zet dan dwingen denk ik rofl. c': 'Can you just shut up for a while and dance with me?' oh lawl nvm. Dan word ze echt pissed....Eh... good luck Alex (flower) Maybe Sas needs to join and say to Gabi that she is being a big Jerk again or something. Idk. Or Alex can just ask againc':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Zuze drinkt ook niet (A)


    Yay <3 Zuze en Gabi ftw ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Yay <3 Zuze en Gabi ftw ^^


    Manu vlgsmij ook niet tho ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Philip schreef:
    (...)

    uhm het is Gabi. Volgens mij is er geen goede zet dan dwingen denk ik rofl. c': 'Can you just shut up for a while and dance with me?' oh lawl nvm. Dan word ze echt pissed....Eh... good luck Alex (flower) Maybe Sas needs to join and say to Gabi that she is being a big Jerk again or something. Idk. Or Alex can just ask againc':


    Hahaha met andere woorden: Alex heeft een groot probleem en het maakt niet uit wat hij doet, het werkt toch niet :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Manu vlgsmij ook niet tho ^^


    Ja maar Gabi en Manu hebben ruzie om de punch kom.. Althans als Alex en Zuze hen niet afgeleid hadden. Anders hadden ze elkaar allang in elkaar geslagen voor de kom dus naja.... c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ja maar Gabi en Manu hebben ruzie om de punch kom.. Althans als Alex en Zuze hen niet afgeleid hadden. Anders hadden ze elkaar allang in elkaar geslagen voor de kom dus naja.... c':


    Oh goshhh dat had ik wel willen zien gebeuren :') *laat subtiel Zuze ontvoeren door Alex*


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Hahaha met andere woorden: Alex heeft een groot probleem en het maakt niet uit wat hij doet, het werkt toch niet :')


    Well... I'll lock the girl up in her cage when I write the next post so I can make her a lil sweeter. If I don't lock her up behind my back while I write she will kill mehh muhh ;'c She'll say yes to a dance... because she is hawt and foksy and ready to show that once... en ze heeft geen zin om Sasha te stelen van Marcello/manuello (sorry) om daar een #Gasha mee te starten c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Necessity schreef:
    (...)

    Oh goshhh dat had ik wel willen zien gebeuren :') *laat subtiel Zuze ontvoeren door Alex*


    Noooo.


    take me back to the basics and the simple life

    Philip schreef:
    (...)

    Well... I'll lock the girl up in her cage when I write the next post so I can make her a lil sweeter. If I don't lock her up behind my back while I write she will kill mehh muhh ;'c She'll say yes to a dance... because she is hawt and foksy and ready to show that once... en ze heeft geen zin om Sasha te stelen van Marcello/manuello (sorry) om daar een #Gasha mee te starten c':


    Hehehe. Go Alex, grijp je kans!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.