• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

[ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 9:17 ]

— Inner peace, it's hard to find. —

girlicious schreef:
    (...)

Zullen we samen huilen?

Is goed...
    //
    Ik ga waarschijnlijk zo'n slechte dag morgen hebben, en dat komt allemaal door jou. Bedankt dat je alles voor mij moet verpesten. Woorden doen pijn, oké? Ik dacht dat jij dat zou begrijpen, maar je bent net als hun. Je bent er niet voor me, anders was dit niet gebeurd. Maar.. Ik ga je nooit meer vertrouwen. Nooit meer. Dit gaat nooit meer goed komen. Hopelijk houd ik mezelf daar aan, en val ik niet weer voor jouw leugens.

Wat doet me deze serie aan Forever denken..

Don't walk. Run, you sheep, run.

Mijn buurvrouw heeft 11 honden !!! What the fucking hell.

Boettgeri schreef:
    (...)

Ik snap niet waarom, maar ik ging er vanuit dat je 25 was of zo. :') Ouder dan mij in ieder geval. Ik neem bijna nooit de moeite om de leeftijd van anderen te checken. Ik word wel vaker verrast. Dan was je 14 toen je bèta werd? Wauw! :'D

Haha, nee, nog lang niet. Misschien heb je me verward met Natascha wat dat betreft? Zij is volgens mij ons oudste crewlid. :p De hele crew was toen gemiddeld een stuk jonger, dus ik was geen uitschieter, maar ik was net twee maanden vijftien. (bloos)

En nu wil ik de topics van mijn verkiezing nog eens zien eigenlijk, gosh. Nostalgie. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    (...)

Haha, nee, nog lang niet. Misschien heb je me verward met Natascha wat dat betreft? Zij is volgens mij ons oudste crewlid. :p De hele crew was toen gemiddeld een stuk jonger, dus ik was geen uitschieter, maar ik was net twee maanden vijftien. (bloos)

En nu wil ik de topics van mijn verkiezing nog eens zien eigenlijk, gosh. Nostalgie. :'D

Haha, ik plak mentaal gewoon altijd een leeftijd op iedereen. :'D Jij deed me een beetje denken aan Erica en Natas en die zijn inderdaad rond die leeftijd. Ik ben echt zo erg in de war nu ... Niets is hoe het lijkt.

What would Emma do?

Boettgeri schreef:
    (...)

Haha, ik plak mentaal gewoon altijd een leeftijd op iedereen. :'D Jij deed me een beetje denken aan Erica en Natas en die zijn inderdaad rond die leeftijd. Ik ben echt zo erg in de war nu ... Niets is hoe het lijkt.

Nou ja, ik ben nog jong genoeg om ouder ingeschat worden te kunnen opvatten als compliment. Ik hoop dat je niet al te duizelig wordt van dat draaiende wereldbeeld, haha. :Y)

Ik kijk juist wel altijd naar leeftijden, eigenlijk. Of nou ja, ik denk dat ik het meestal gewoon zie wanneer ik naar namen spiek, als ik volkomen eerlijk ben. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    (...)

Nou ja, ik ben nog jong genoeg om ouder ingeschat worden te kunnen opvatten als compliment. Ik hoop dat je niet al te duizelig wordt van dat draaiende wereldbeeld, haha. :Y)

Ik kijk juist wel altijd naar leeftijden, eigenlijk. Of nou ja, ik denk dat ik het meestal gewoon zie wanneer ik naar namen spiek, als ik volkomen eerlijk ben. :'D

Ben ik veel te vergeetachtig voor. Waarschijnlijk heb ik deze shock een half jaar geleden ook al eens gehad en ben ik het vergeten of zo. (joehoe) Mezelf kennende.

// I love Hurley. :'D

What would Emma do?

Boettgeri schreef:
    (...)

Ben ik veel te vergeetachtig voor. Waarschijnlijk heb ik deze shock een half jaar geleden ook al eens gehad en ben ik het vergeten of zo. (joehoe) Mezelf kennende.

// I love Hurley. :'D

Haha, dan zal ik alvast uitkijken naar de volgende keer, in september. :'D

Ik wil dit verhaal schrijven maar ik ben bang dat ik na drie hoofdstukken meteen weer opgeef

because i knew you, i have been changed for good

Altijd leuk als je met het gezag opgezadeld wordt.

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Lief zusje
    Ik heb geen idee wat je allemaal uitspookt in je kamer maar zou je mijn kast heel willen laten alsjeblieft?

"It means no worries, for the rest of your days"

mijn crush liked mijn foto op Facebook en Instagram can i cry gksifjdnf

saddest person alive

i put the fun in funeral

waarom de regen, waarom nu

[ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 8:01 ]

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

yes... Geen oog dicht gedaan vannacht. Dit gaat nog leuk worden.