• Hoi mensjes op quizlet. Tegenwoordig worden mensen steeds groter vooral in Europa, waarschijnlijk zijn de mensen ook wel gegroeid. Ik wil wel eens weten wat de gemiddelde lengte van quizlet is. Paar jaar gelden was dat ergens rond de 1,67.

    Maar hoe lang zijn jullie nu. Leeftijd en geslacht erbij zou fijn zijn, want ik geloof niet zo grauw dat een 11 jarige meisje 1,95 is.


    nobody say it was easy

    Troje schreef:
    (...)

    oh jawel :') het is niet dat je me al gezien hebt of zo. Boettgeri kan het bevesitgen, ze heeft me al gemeet (: ik zit in een rolstoel ;D


    Ben jij nou een reus? of heel klein?


    nobody say it was easy

    Troje schreef:
    (...)

    oh jawel :') het is niet dat je me al gezien hebt of zo. Boettgeri kan het bevesitgen, ze heeft me al gemeet (: ik zit in een rolstoel ;D


    Als je in de rolstoel zit wel ja, maar er uit niet.... x)


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Als je in de rolstoel zit wel ja, maar er uit niet.... x)


    Het is niet dat ik al vlot kan rechtstaan :I


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Binnenkort komt er een vervolg, over de gemiddelde lengte.


    nobody say it was easy

    1.71, meisje, 16


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    1.71, meisje, 16


    Jullie zijn allemaal zo groot D:

    ik voel me een dwerg


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben 16 en ik ben 1m 67


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    1m30 (ongeveer), 11 jaar


    You are my piece of paradise.

    1,60 geloof ik, 12 jaar, meisje


    obsessive rage

    1.64m, meisje, 13 jaar maar al zo bijna jarig dat je wel 14 kan rekenen


    in love with the fictional characters, I'm sorry