• Jawel, er komt een derde film over Bridget Jones. De Teaser staat nu online {hij staat in de spoiler, zonder ondertiteling} en ik vind het toch wel heel leuk, als ik eerlijk ben. Het is toch een soort jeugdsentiment, aangezien de laatste film in 2004 uit kwam en toen was ik 10 jaar.

    Kom ik op een ander dingentje, ik kan eindelijk een heel mooie quote van Sirius Black gebruiken: I did my waiting! Twelve years of it!

    En naast dat de hoofdpersoon bekend is, speelt er nog een bekende in. Patrick Dempsey, tenminste hij is een bekende voor iedereen die ooit Grace Anatomy heeft gekeken. Dus stiekem hoop ik dat Bridget Jones en zijn personage een relatie krijgen.

    https://www.youtube.com/watch?v=5R2gIC8oq2Q


    Wat vind jij ervan dat er een derde film binnenkort in de bioscopen gaat draaien?


    Physics is awesome

    Ik heb je bericht nog niet gelezen maar JAAAAAAAAAAA IK KIJK HIER ZO NAAR UIT GONNA MISS HUGH GRANT THO


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Ik heb je bericht nog niet gelezen maar JAAAAAAAAAAA IK KIJK HIER ZO NAAR UIT GONNA MISS HUGH GRANT THO


    Ja, jammer dat hij er niet in zit bij deze film. Toen ik de teaser keek, had ik ook zoiets van Colin Firth ziet er ook wel oud uit. Niet naar bedoelt, maar het is ook 12 jaar geleden dus het is logisch dat hij er anders uit ziet.


    Physics is awesome

    Mijn professor van Europese Literatuur gaat dit super leuk vinden wat ze verwijst echt altijd naar de boeken van Bridget Jones als ze het heeft over 'populaire fictie'. hehe

    Zelf heb ik nooit echt iets met die films gehad, ik denk niet dat ik ze zelfs ooit heb uitgezien, maar wel leuk dat er na al die tijd een vervolg komt ^^


    The soul needs autumn.

    Nu vraag ik mij toch echt als eerste af wat jij studeert, vanwege je professor Europese Literatuur. De boeken heb ik nooit gelezen.

    Zelf vind ik de films wel leuk, hoe ouder ik word, hoe meer ik ze ga waarderen. Eindelijk geen film waar een dunne dame (geen haat) haar perfecte droomman vind. Maar een volslanke dame die ineens moet kiezen tussen twee mannen, dat is weer eens wat anders.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Nu vraag ik mij toch echt als eerste af wat jij studeert, vanwege je professor Europese Literatuur. De boeken heb ik nooit gelezen.

    Zelf vind ik de films wel leuk, hoe ouder ik word, hoe meer ik ze ga waarderen. Eindelijk geen film waar een dunne dame (geen haat) haar perfecte droomman vind. Maar een volslanke dame die ineens moet kiezen tussen twee mannen, dat is weer eens wat anders.


    Bwa dat een vrouw tussen twee mannen moet kiezen komt nogal in veel films voor eigenlijk...

    Ik studeer geschiedenis (: Het vak noemt officieel 'Inleiding tot de studie van de Europese Literatuur na 1800' maar dat is nogal lang (;


    The soul needs autumn.

    saorsa schreef:
    (...)

    Bwa dat een vrouw tussen twee mannen moet kiezen komt nogal in veel films voor eigenlijk...

    Ik studeer geschiedenis (: Het vak noemt officieel 'Inleiding tot de studie van de Europese Literatuur na 1800' maar dat is nogal lang (;


    Dat is waar. Hoe vaak zie je echter iemand van zo'n postuur als Bridget Jones in de hoofdrol?

    Wat leuk. Dat is inderdaad een lange naam voor een vak.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dat is waar. Hoe vaak zie je echter iemand van zo'n postuur als Bridget Jones in de hoofdrol?

    Wat leuk. Dat is inderdaad een lange naam voor een vak.


    Zo speciaal is ze toch niet? Zeker niet hoe ze er nu uit ziet. En eigenlijk vroeger ook al niet want ze is speciaal bijgekomen voor deze rol omdat ze eigenlijk te mager was om Bridget Jones te spelen. (:


    The soul needs autumn.

    Ik kijk er wel naar uit. Ben op dit moment de boeken aan het lezen.

    saorsa schreef:
    (...)

    Zo speciaal is ze toch niet? Zeker niet hoe ze er nu uit ziet. En eigenlijk vroeger ook al niet want ze is speciaal bijgekomen voor deze rol omdat ze eigenlijk te mager was om Bridget Jones te spelen. (:


    Ik zie bij veel films nog dunne dames de hoofdrol vertolken en ik vind dat zij meer een volslanke dame is. Dus in dat opzicht vind ik haar wel bijzonder. Dat laatste wist ik en dat vond ik nogal vreemd. Ik vind het raar als iemand moet afvallen en/of aankomen voor een rol, aangezien iemand dan niet goed genoeg is voor een rol zogenaamd.


    Physics is awesome

    KyloRen schreef:
    Ik kijk er wel naar uit. Ben op dit moment de boeken aan het lezen.


    Mij lijkt het ook leuk, ik ben wel benieuwd wie nou de vader is. Misschien vertellen ze dat helemaal niet, maar het gaat waarschijnlijk toch een leuke film worden.


    Physics is awesome

    Meh. Ik vind de films zelf echt helemaal niks, maar mijn moeder zal hier wel blij mee zijn denk ik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil die film echt graag zien!


    26 - 02 - '16