• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Blades schreef:
    i sent my crush "big hugs" omg my heart i regretted it the next second

    Wat. Reageert. Hij.


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Wat. Reageert. Hij.

    OMG ANNEMARIJE HE SENT ME "BIG HUG BACK" CAN I CRY OF HAPPINEHSKDJDNDH

    Blades schreef:
    i sent my crush "big hugs" omg my heart i regretted it the next second


    WHAT DID HE SAY ANSWER ME MEHRI


    Heaven is a place that we all have

    Blades schreef:
    (...)
    OMG ANNEMARIJE HE SENT ME "BIG HUG BACK" CAN I CRY OF HAPPINEHSKDJDNDH


    OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG THIS IS THE NEXT STEP IN YOUR RELATIONSHIP AAAHAHAHA YES HHYSHSHYBDGGGAQSG


    Heaven is a place that we all have

    Blades schreef:
    (...)
    OMG ANNEMARIJE HE SENT ME "BIG HUG BACK" CAN I CRY OF HAPPINEHSKDJDNDH

    Ik ship jullie 100%


    Pretty is just a pretty word.

    Zo ontzettend moe dat ik niet eens meer op kan staan om drinken te pakken. Buh. Gelukkig straks een langer weekend.

    jezus christus


    i put the fun in funeral

    Nog een dag en beetje stressig zijn.(no_chears) Een dag thuis zijn en dan Leuven met Boo *O*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Big Fish Games, y u do dis. So much fun games en geen discount. This is killin' meeeeeehhh...


    26 - 02 - '16

    waarom is het niet sociaal geaccepteerder om mensen te vertellen dat je afschuwelijk gek op ze bent en met je hart en ziel en nieren houdt van wie ze zijn en wat ze doen en hoe freaking adembenemend ze zijn op zo veel verschillende manieren en er dan niets bij te willen of zo gewoon van "hey jij daar ik ben afschuwelijk verliefd op je en je bent geweldig ga zo door en ik hoop dat je heel gelukkig wordt in je leven" en dan weer doorlopen en doorgaan met je leven

    waarom kan dat niet


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    waarom is het niet sociaal geaccepteerder om mensen te vertellen dat je afschuwelijk gek op ze bent en met je hart en ziel en nieren houdt van wie ze zijn en wat ze doen en hoe freaking adembenemend ze zijn op zo veel verschillende manieren en er dan niets bij te willen of zo gewoon van "hey jij daar ik ben afschuwelijk verliefd op je en je bent geweldig ga zo door en ik hoop dat je heel gelukkig wordt in je leven" en dan weer doorlopen en doorgaan met je leven

    waarom kan dat niet


    Meis, je hebt gelijk. Zullen we dat gewoon niet eens doen?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dat moment dat je een berichtje naar een Bèta stuurt en weet dat de opbouw van de zin niet klopt, maar niet uit kan vogelen hoe het wel moet (net zoals deze zin). Zeer frustrerend en verzonden met een dubbel gevoel. :c


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wiarda schreef:
    waarom is het niet sociaal geaccepteerder om mensen te vertellen dat je afschuwelijk gek op ze bent en met je hart en ziel en nieren houdt van wie ze zijn en wat ze doen en hoe freaking adembenemend ze zijn op zo veel verschillende manieren en er dan niets bij te willen of zo gewoon van "hey jij daar ik ben afschuwelijk verliefd op je en je bent geweldig ga zo door en ik hoop dat je heel gelukkig wordt in je leven" en dan weer doorlopen en doorgaan met je leven

    waarom kan dat niet


    hey jip


    i put the fun in funeral

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Meis, je hebt gelijk. Zullen we dat gewoon niet eens doen?

    Ik zou meteen ja zeggen, ware het niet dat het nog steeds zo is dat afgewezen worden met zo'n ongemakkelijke, sociale nasleep komt en die nasleep haat ik. :') Dan toch liever mijn dagen uitzitten met mijn hand casual voor mijn mond zodat ik niet per ongeluk "JE ZIEL IS ZO MOOI" door de klas roep (jezus fuck ik ben een triest geval) en hem stilletjes weer uit mijn leven laten verdwijnen. De maatschappij is niet klaar voor publieke crushes. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mommy schreef:
    (...)

    hey jip

    hoi saar ik vind je een heerlijk mens en je aanwezigheid hier maakt me blij hoi


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.