Om op de weegschaal te gaan staan! Ik durfde het eigenlijk al een tijdje niet meer, omdat ik bang was dat door het weinige sporten echt richting de verkeerde kant aan het gaan was, maar het viel allemaal reuze mee! Mijn BMI was nog steeds gewoon gemiddeld en ik bleek ook helemaal niet erg aangekomen te zijn of zo. Nou heb ik wel al een heel tijdje in mijn hoofd dat ik toch weer naar dat mooiere dunnere sportievere lichaam terug wil, wat ik ooit heb gehad voor alle problemen kwamen. Ik zwom namelijk tot en met mijn vierde jaar op het middelbare altijd heel intensief, had twee keer per week lange trainingen in het water en één droogtraining, deed oefeningen thuis... Maar de vereniging stopte en zo werd eigenlijk ook het sporten minder en minder. In de zomer tussen de vijfde en zesde heb ik toen heel intensief de politie conditie app gevolgd, maar daarna ging alles compleet bergafwaarts door alle shit thuis.
Nou ben ik al een tijdje met plannen bezig uit die shit te komen en weer in een goede conditie te komen, om weer af te geraken van gemiddeld. Ik wil weer in de spiegel kunnen kijken en zeggen: "Wow, zowat alles is gewoon spier ipv vet!" Dus ik ga vandaag lekker fruit halen bij de markt -ik ben dol op fruit en het is een goede vervanging van ander snoep- en ben van plan na dit blok weer lekker de Zombies Run app te gaan spelen/uitrennen + proberen minimaal 3 keer per week te besteden aan dansen voor de WII gecombineerd met de oefeningen van droogtrainen (klinkt heel stom, maar het werkt bij mij. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik ook het dance school gedeelte van Michael Jackson Experience doe en alles meedoe, niet alleen de hand, dus feitelijk dans ik gewoon daadwerkelijk en is de WII mijn leraar yay :') ).
Omdat ik bang was dat ik echt een heel ander patroon aan zou moeten nemen en dit niet genoeg zou zijn, was ik héél blij toen ik merkte dat het dus allemaal reuze meeviel en ik kijk toch even weer vrolijker in de spiegel. Moet ik overigens wel bij zeggen dat ik altijd fiets of loop naar en van station, om elke dag toch genoeg buitenlucht en beweging te krijgen, ondanks dat mijn studielast 60 per week is atm en ik hierdoor heel veel binnen achter mijn laptop moet doen.
Dus, nog drie weekjes en dan kan ik lekker gamen en sporten gaan combineren om er nog een paar kilootjes vanaf te krijgen en weer gewoon normaal hard te kunnen lopen zonder dood te gaan van lucht te kort etc. :W Ik werk echt veel te graag met doelen en schema's btw, lol.
Hebben jullie nog goede doelen voor de komende tijd omtrent gezondheid of misschien iets anders waar jullie oprecht vrolijk en enthousiast van wordt?
[ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 17:04 ]
Happy Birthday my Potter!