Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Kan ik niet gewoon verdwijnen? Ik word zo moedeloos van alles op het moment.. stomme bloedarmoede, stomme lage bloeddruk. Mijn gezondheid wil ook nooit beter worden..
Oh verdomme, uit het niets begin ik te huilen. Fijn.
Trikova schreef:
Dit liedje is echt zo mooi dat ik erdoor huil, en ik heb dit liedje al de hele avond op repeat staan.
Welke?
Ik heb het zelfde met dat nummer dat ik je toen stuurde. Ugghh triggers maar tegelijkertikd helpt het en liedjes zijn gewoon te emotioneel om me te dealen. Gelukkig is les mis er nog.
Welke?
Ik heb het zelfde met dat nummer dat ik je toen stuurde. Ugghh triggers maar tegelijkertikd helpt het en liedjes zijn gewoon te emotioneel om me te dealen. Gelukkig is les mis er nog.
Omg ja i remember that one <3
maar het liedje is Waiting For Superman van Daughtry. I know... je denkt wss ugh, maar luister ernaar. Is echt een prachtig nummer en ik zit er serieus door te huilen.
Ho-ly-shit. Ik was in de veronderstelling dat er nog iemand beneden zat, dus open ik de woonkamerdeur en stap ik naar binnen, waar ik in een pikdonkere woonkamer terecht kom. Stond nog net niet te gillen van angst. Gauw de deur dichtgetrokken en naar boven gerent.
Trikova schreef:
(...)
Omg ja i remember that one <3
maar het liedje is Waiting For Superman van Daughtry. I know... je denkt wss ugh, maar luister ernaar. Is echt een prachtig nummer en ik zit er serieus door te huilen.
Ja, die ken ik, hij is prachtig.
Maar, geen gekke dingen doen.