• WANT ik ben aangenomen om een opleiding wat nog twijfelachtig was en voor mij betekend dat gewoon zo ontzettend mega veel dat ik weer een opleiding ga doen!! Ik was ontzettend nerveus en het laatste halfuur er echt van overtuigd dat ik afgewezen zou worden, maar neeee, het ging hartstikke goed. Dus nu ben ik echt heel erg blij en stiekem best trost op mezelf, wat ook weleens mag, toch? :"D

    Wat was jullie laatste 'trots op mezelf' momentje? (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh, wat fijn! Succes alvast met je opleiding! *O*

    Ik had dit. (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat mag absoluut, want dat is inderdaad heel fijn nieuws. Gefeliciteerd! *O*

    Ik denk dat ik vooral trots op mezelf ben omdat ik de laatste tijd weer wat schrijf, in plaats van alleen over schrijven te denken en er nooit echt aan toe te komen. Het is niet heel veel, maar toch een paar honderd woorden per dag. Dat is veel meer dan in een lange tijd en lijkt bovendien een soort ritme te worden, dus daar ben ik enorm tevreden mee. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat is inderdaad erg fijn nieuws, gefeliciteerd! En zeker het trots zijn waard.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Gefeliciteerd! Dat is geweldig nieuws. Soms moet je, jezelf een schouderklopje geven (of andere mensen dat nou wel of niet doen) en gewoon zelf trots op jezelf zijn. Wat voor opleiding ga je doen?

    Ik heb me vandaag op gegeven voor een proefles (autorijden) en daar ben ik best wel trots op. Niet gedacht dat ik het zou doen en hoewel ik het al een keer heb gedaan, ga ik waarschijnlijk net zo zenuwachtig zijn als de vorige keer.


    Physics is awesome

    Gefeliciteerd !!!!!

    Ik ben trots op mezelf omdat ik om half 5 ben opgestaan om straks tr gaan werken bij mijn oude baan, ze hadden echt iemand nodig en omdat morgen mijn se week begint ben ik vandaag vrij.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Leuk zeg, gefeliciteerd! Wat ga je doen? (:

    Ik had gisteren nog een trotsmomentje. Een schoolbibliotheek in Enschede zocht naar manieren om scholieren meer te laten genieten van lezen en toen heb ik aangeboden dat ze een opdracht (eigen vervolg schrijven) konden maken over mijn boek en dat ik de beste opdrachten op mijn website zou plaatsen. Ze waren laaiend enthousiast. ^^ (En ik ook :P)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh wat goed! Gefeliciteerd! *O*

    Ik denk dat mijn laatste trotsmoment was toen we van de week de feedback terugkregen over de presentatie en die eigenlijk enkel positief was en ik het schijnbaar gewoon laat lijken alsof ik vrolijk en enthousiast ben, wat juist prettig is ipv dat ik dood ga van de zenuwen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Gefeliciteerd!

    Ik was enorm trots op mezelf vorige vrijdag toen ik een zo goed als perfect rijexamen aflegse ^^


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Dat is geweldig nieuws! Gefeliciteerd! :Y)

    De laatste keer dat ik trots was op mezelf, was afgelopen week toen ik mijn punt terug kreeg voor een pathologie toets. Het was veel lesstof en daarnaast erg pittig dus ik had geen goed gevoel gehad tijdens het maken van de toets. Maar ik had toch een 8.1 gehaald! Woop! Woop!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 11:19 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ben heel erg blij voor je Laura (:

    Gefeliciteerd! (:


    The truth is out there.