• Hoi.

    Zoals jullie weten is de volgende president van de VS overduidelijk Donald Trump, dus het lijkt me goed om alvast aan zijn gedachtengoed te wennen. De VS heeft tenslotte veel invloed op Europa en dus Nederland.

    Post daarom hier je favoriete Donald Trump quotes, foto's en video's, gewoon omdat het er genoeg zijn!






    Sarah = ongewoon sexy

    Patholoog schreef:
    Jaaaa, omfg, MT. Een vriend van mij voorspelde dat hij republican kandidaat ging worden en Hillary democratic kandidaat en uiteindelijk Hillary president. Pfff, het enigste wat positief is aan hillary president is dat Trump het dan niet wordt, maar buiten dat. Liever Sanders.


    Als ik mocht kiezen zou het ook Bernie worden, maar ik zie op z'n minst twee positieve dingen als Hillary wint. Ze is niet Trump, en de eerste zwarte president zou worden opgevolgd door de eerste vrouwelijke. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Trump wint weer. Hillary wint weer. Doei Bernie en Rubio


    Sarah = ongewoon sexy



    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    >Dit. :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    >Dit. :O


    Whut


    26 - 02 - '16


    Sarah = ongewoon sexy

    Wil hij niet het homo huwelijk weer verbieden?

    Zal me niets verbazen


    Sarah = ongewoon sexy

    Negasonic schreef:
    Wil hij niet het homo huwelijk weer verbieden?


    Krijgt-ie ook zo gedaan met het Congres achter zich.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wel een beetje sneu dat z'n kinderen nu haat krijgen om wat hij zegt.


    26 - 02 - '16

    Zijn kinderen, althans zijn zoon, vind ik ook niet heel veel wijzer


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik vraag me trouwens af wat er met de stemmen van de kandidaten die uit de race gestapt zijn (bijvoorbeeld Carson of Rubio) gebeurt. Ze kunnen die toch niet zomaar schrappen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    Ik vraag me trouwens af wat er met de stemmen van de kandidaten die uit de race gestapt zijn (bijvoorbeeld Carson of Rubio) gebeurt. Ze kunnen die toch niet zomaar schrappen?


    Nee klopt, dat verdwijnt niet en bijv Rubio kan ze ook niet overdragen. Elke staat kan dit verder zelf bepalen. In feite zal er wss door de delegates opnieuw gestemd moeten worden. Allocation of votes op Google voor meer info :d


    Sarah = ongewoon sexy

    Waarom wist ik niet dat dit topic bestond? :') Mt! Voor de geïnteresseerden, hier vind je mijn open brief / poëtische middelvinger naar Trump. Big love voor die man. #not


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Haha, fantastisch dit. Ik heb zelf ook nog brieven staat op m'n laptop aan Trump, maar niet zo ... wel, zo direct, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried