• Nadat ik dit las, kreeg ik spontaan tranen in mijn ogen. Ik vond dit zo erg.
    Hebben jullie ook wel eens dat jullie iets lezen en dan meteen een brok in je keel krijgt?

    Uhm, bijna nooit. Ik ben daar niet zo gevoelig voor.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben niet zo gevoelig voor zulke dingen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Ik ben niet zo gevoelig voor zulke dingen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ha, dan denk ik dat ik misschien de enige ben die daar zo gevoelig voor is. :/

    Nope. Ik ben ook in tranen. :'D
    Maar ik huil dan ook echt heel snel. Als iets me ook maar een beetje raakt, komen er meteen tranen bij kijken. Een manier om me uit te drukken of zo, geen idee.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Niet. Dit is echt een van die duizende tekstjes die op het internet rondgaan. Na een tijd worden die echt afgezaagd.


    comfort in c h a o s

    Praelectio schreef:
    Ik ben niet zo gevoelig voor zulke dingen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Teksten als deze worden vaak gewoon verzonnen door iemand voor reblogs/retweets, noem maar op. Ik vind er onderhand dan ook niets meer aan.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Wiarda schreef:
    Nope. Ik ben ook in tranen. :'D
    Maar ik huil dan ook echt heel snel. Als iets me ook maar een beetje raakt, komen er meteen tranen bij kijken. Een manier om me uit te drukken of zo, geen idee.

    Fijn om te weten dat ik niet de enige ben haha, ik heb dat ook altijd. Zodra ik maar iets hoor zoals dit heb ik een brok in mijn keel.
    Misschien zijn wij gewoon softies haha ^^

    Opzich is het wel ontroerend, maar de scepticus in mij vraagt zich dan altijd af hoeveel ervan waar is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Veel, maar bij dit niet echt. Eerder lichtjes kippenvel. :')


    help

    Nee, geen gevoelens hier


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Loveless schreef:
    (...)
    Fijn om te weten dat ik niet de enige ben haha, ik heb dat ook altijd. Zodra ik maar iets hoor zoals dit heb ik een brok in mijn keel.
    Misschien zijn wij gewoon softies haha ^^


    Ik ook, iedere keer. Een deel van me weet ook heus wel dat het nep kan zijn, maar zelfs als het fictief is, vind ik het nog steeds ontroerend. x)
    Ach, misschien wel. Waarschijnlijk wel. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee om softie te zijn. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik ook, iedere keer. Een deel van me weet ook heus wel dat het nep kan zijn, maar zelfs als het fictief is, vind ik het nog steeds ontroerend. x)
    Ach, misschien wel. Waarschijnlijk wel. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee om softie te zijn. :Y)

    Sama here. Maar ook al is het fictief, het heeft wel een impact naar mijn mening.
    Ik ben altijd een softie geweest haha ^^

    Reid schreef:
    Niet. Dit is echt een van die duizende tekstjes die op het internet rondgaan. Na een tijd worden die echt afgezaagd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?