• Ik mag een piercing van me ouders!*blijblijblij*.
    Alleen ik weet niet waar.
    Ik twijfel tussen:
    Neus
    Lip*netalstom
    Wenkbrauw*netalsbill
    navel
    tong*weernetalsbill
    Watis het mooist?


    .life is life.

    Navel, vind ik persoonlij zonde die zie je alleen in de zomer in je bikini.
    Neus, is wel leuk
    Lip, vind ik über tof.
    Wenkbrouw, vind ik een beetje lelijk.
    Tong, is later leuk maar de eerste weken heb je opgezwole tong geloof ik.
    En dan had ik ze allemaal toch?
    Ik zou voor de lip gaan :')


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    LIP
    ik wil doodgraag een lip piercing!


    Your Butt is Mine!

    uhm.. nou ik zou zeggen wenkbrouw xD omdat ik die ook heb xD
    of uhm lip! [/diej ik niet mag]
    of tong! [/diej ik weer wel mag xD]
    maarja... keuze is aan you ;)


    A Noble was Born in Chaos

    neem een bridge.
    Kiraya [ook hier op quizzel] heeft hem ook net laten zetten :3
    tevet

    Persoonlijk vind ik een tong en neuspiercing erg gaaf. maar wat ik altijd vind is. een neuspiercing moet je staan. Maar ik vind het persoonlijk niet mooi als je naar later gaat kijken. stel je bent je piercing zat dan zit je met een dichtgegroeid gat in je neus/tong. Ik zelf heb een navelpiercing dat zie je alleen met zwemmen en later kan je hem er altijd nog uithalen en is hij niet zichtbaar in het gezicht. Verder heb ik een Tragus piercing. Dat is een piercing midden in het oor. Ik leg het even uit. je pakt je oorlel vast. en dan ga je iets naar boven en dan aan je hoofd vast zit een stukje van je oor. daar heb ik een piercing. een piepklein steentje ben er egt trots op (A)


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    heb zelf navel, die vind ik gewoon mooi ( :
    maakt mij niet uit of je hem alleen in de zomer ziet :')

    ik zou lip doen, want dat is vet cool :'3


    -

    Heb zelf een tongpiercing, viel harstikke mee ho0wrr =) Eerste paar dagen heb je een opgezwollen tong en kan je niet zo goed praten. En eten is lastig. Maar daarna heb ik er geen last meer van gehad =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik zou neus doen:P

    Ik zou ook kiezen voor een neuspiercing. Ik vind ringetjes vaak heel leuk staan.
    Waarom niet voor de andere?
    Wenkbrauwpiercing: Het staat niet iedereen. Mensen met strakke wenkbrauwen staat het erg goed en dat zijn er maar weinig.
    Lippiercing: als je die weghaalt zit er zo'n enorm gat, echt verschrikkelijk >.< Dan is een neuspiercing echt beter
    Navelpiercing: Risco van ontsteken schijnt heel hoog te zijn.
    Tong: kan ook :]


    No growth of the heart is ever a waste

    LIP
    LIKE TOM.

    Tongerdetongtong.<3

    Neus of navel [/Maar voor een navelpiercing daar is het de tijd nie van van het jaar]


    I found myself in Wonderland.

    ik zou kiezen vor tongpiercing maarjah dta is omdat ik er zelf heel graag een wil ( die ik als ik m laat zetten uit huis geokaats word...)


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik kies voor de lip ofwel de tong. Maar mijn moeder zegt als je de tong pakt dat je de dag erna wel pijn kunt hebbe en bijna ni kunt ete :')

    Ik heb zelf een lippiercing en zondag wordt het een Snakebite YEAH, mr anyway ik zou voor Lip gaan, ik heb een navelpiercing en die was 9 maanden onstoken daarna was hij pas genezen(heb hem nu Uhms 2 jaar), ik heb een Neuspiercing(ongeveer 2 jaar) die is heel gevoelig dus moet je mee opassen en me lip heb ik nooit problemen mee gehad, Tongpiercing is idd leuker voor later<33


    Ice-cream Rockt more than you x3