• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Ik heb door maandag gewoon geen zin meer in stage...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik zit nu gewoon nu al in de trein

    Als die man een keer gaat zeiken ga ik janken... ugh. Nou, op de fiets dan maar.
    Wish me luck..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tot half 1 kletsen met een leuke gozer maar om 7 uur moeten opstaan. I. Am. So. Tired. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom heb ik plots weer allerlei liedjes van mijn groep 8 musical in mn hoofd.....? Kssst, go away!

    Pfff, ik vind het eigenlijk best wel irritant dat je de hele tijd vragen stelt over dingen die een paar berichten geleden nog gezegd zijn of gister in een heel mooi schema op Facebook zijn gezet.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 7:14 ]


    Stenenlikker

    Dromen dat je huilt omdat je je beste vriendin van de middelbare ziet, en dan even later huilend wakker worden. Geweldig. Nu voel ik me de hele dag bedroeft.

    Ik ben al een half uur bezig met het aanbrengen van mascara bij één oog. Daarom draag ik nooit make up.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 8:26 ]

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Dokter zegt dat ie een beetje scheef gegroeid is. :') Niet erg genoeg om iets aan te doen, maar wel lastig genoeg om er geregeld goed last van te hebben.

    Lichte vorm van scoliose?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Blimey I really love the illustrated harry potter book. It's so perfect <3 every time I read a few pages I'm completely happy and free again. Best book ever.


    Happy Birthday my Potter!

    Where is da sun. I want summer :c

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 8:56 ]

    En nu bloedprikken.. wat haat ik dat.

    Ik heb het gevoel aandacht en mijn laatste energie aan de verkeerde mensen te geven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I made a terrible mistake


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Muh waarom nou weer rugpijn? Nou ja dan maar gedwongen op het tril massage bed ding met rustgevende muziek tot het wat draaglijker is.


    Happy Birthday my Potter!

    Zo weinig tijd om op Q te gaan doordeweeks zucht