Sail schreef:
Noem me maar een aansteller, maar ik zit echt aan een borstvergroting te denken. Gewoon omdat ik me ongelukkig, niet af en niet vrouwelijk voel.
Het maakt je echt geen aansteller als je ongelukkig bent met je lichaam, want iedereen heeft twijfels en onzekerheden. Ik vind het wel enorm jammer om te horen dat het je zo dwars zit dat je dit overweegt, want ik heb je in het echt gezien (en op een hele hoop mooie foto's!) en je hebt absoluut niets om je voor te schamen. Je bent een prachtig meisje en ziet er echt niet minder vrouwelijk uit dan andere mensen. ^^
(Het is verder natuurlijk wel volkomen jouw keuze wat je met je lichaam doet of niet, onthoud dat zeker ook. Het is jouw lichaam en daar heb alleen jij wat over te zeggen, dus als je dit echt wilt omdat jíj het graag wilt, dan is dat volledig jouw recht.)
Boettgeri schreef:
(...)
Dokter zegt dat ie een beetje scheef gegroeid is. :') Niet erg genoeg om iets aan te doen, maar wel lastig genoeg om er geregeld goed last van te hebben.
Oh bah, dat klinkt echt niet prettig.
Sterkte, dan? Beterschap klinkt niet alsof het zou helpen.
Ik wens je een hoop kleine schildpadden toe.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan