• Niet dat ik de heren wil buiten sluiten, maar aangezien die niet ongesteld worden, weet ik niet of zij mijn vraag kunnen beantwoorden. Goed, nu ik tampons meer ga gebruiken, vroeg ik mij af hoe je enigszins je hand schoon kunt houden. Ik zal de details niet vertellen, maar hij is altijd vies. Thuis is dat niet erg, maar ik maak mij meer zorgen over als ik ergens anders naar de wc ga.

    Dus is mijn vraag is hoe doe jij dat?

    {Ik heb al een paar mogelijke oplossingen: Hand sanitizer, een flesje water of van die vochtige doekjes mee nemen en gebruiken. Maar ik vroeg mij af of er nog meer oplossingen zijn}


    Physics is awesome

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ik voel de pijn gewoon als ik het lees. :W

    Ik heb jammer genoeg niet echt tips voor je, want ik verdraag zelf eigenlijk geen tampons. Ik zou zeggen dat je je hand zo goed mogelijk proper maakt met toiletpapier en daarna meteen goed je handen wast.


    Ik hoop niet dat wij elkaar ooit tegen komen als ik weer met dit probleem zit. Het is soms echt erg.


    Physics is awesome

    Ik gebruik veel liever maandverband altijd, dus veel hulp op dit vlak kan ik niet zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patholoog schreef:
    Meestel veeg ik mijn hand dan af met toiletpapier zodat erg geen zichtbaar bloed is en dan heeeeel goed met water en zeep. ^^


    Dat doe ik ook, want ik weet dat het mijn eigen bloed is en toch vind ik het vies.


    Physics is awesome

    Patholoog schreef:
    Meestel veeg ik mijn hand dan af met toiletpapier zodat erg geen zichtbaar bloed is en dan heeeeel goed met water en zeep. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Geeft niks, bij de Kruidvat kan ik punten sparen en bij de etos niet.

    Waarom vind je flexia dan het fijnst? Handig, als je geld kan besparen op zoiets noodzakelijks als tampons dan is het logisch, vind ik.


    Vanwege de vleugeltjes denk ik. Vind ze makkelijker uit te halen, in te brengen, lekken niet snel, idk


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ze zien er best wel groot en dik uit, vandaar dat ik het vroeg.


    Physics is awesome

    Nerwen schreef:
    Ik gebruik veel liever maandverband altijd, dus veel hulp op dit vlak kan ik niet zijn.


    <3

    The pill for life! Who needs babies anyway? :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dreadful schreef:
    The pill for life! Who needs babies anyway? :Y)


    Slik je hem dan door? Ik weet dat er best wat vrouwen zijn die een stopweek houden.

    Babies zijn wel nodig, tenminste bij mijn opleiding wel. Zonder babies zou immers die opleiding niet zijn en zouden gediplomeerden geen werk hebben. Maar j bedoelde h]et vast persoonlijk, ze zijn schattig en zolang je niet wat ze thuis doen, zou je er misschien een willen. Puur uit nieuwsgierigheid zou ik wel een baby willen, ondanks dat ik bang ben voor de bevalling.


    Physics is awesome

    Ik weet niet of het al gezegd is, maar er zijn ook tampons met inbrenghuls. Die duw je aan zodat de tampon omhoog gedrukt wordt, zo op de goede plaats en je handen zijn schoon (:

    Dreadful schreef:
    The pill for life! Who needs babies anyway? :Y)

    I do.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 23:14 ]

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Slik je hem dan door? Ik weet dat er best wat vrouwen zijn die een stopweek houden.

    Babies zijn wel nodig, tenminste bij mijn opleiding wel. Zonder babies zou immers die opleiding niet zijn en zouden gediplomeerden geen werk hebben. Maar j bedoelde h]et vast persoonlijk, ze zijn schattig en zolang je niet wat ze thuis doen, zou je er misschien een willen. Puur uit nieuwsgierigheid zou ik wel een baby willen, ondanks dat ik bang ben voor de bevalling.


    Ik neem de mijne 3 tot 6 maand aan een stuk door, maar dat komt omdat ik echt heel erg last heb van mijn regels, ontzettend veel pijn. De dokter zei dat het oke was. :')


    What would Emma do?

    Dat is naar voor je. Als de dokter het zegt, dan zal het goed zijn.

    Gelukkig heb ik dat dus niet *klopt af*.


    Physics is awesome

    Ik heb niet alles gelezen wat je in dit topic heb geschreven/beantwoord, maar gebruik je misschien wel de goede maat? Er zijn verschillende (wat je al wel weet natuurlijk), maar wellicht is het de verkeerde; dat was dan mijn eerste gedachte. Verder weet ik er niet veel over, raar genoeg, want ik gebruik vooral maandverband. Een stuk gemakkelijker voor mij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Prikpil ftw.


    26 - 02 - '16