• In april is het voor mij dan zover, 17 dagen intern stage in Groningen voor een verloskundestage. Ik overnacht hier op een boerderij samen met een vriendin van mij en wij moeten samen 100 schapen verlossen. Natuurlijk moeten wij wel wat te doen hebben, mochten we een keer tijd over hebben. Nu willen wij lekker veel films gaan kijken, maar aangezien de zoektocht erg veel werk is, dacht ik nou misschien weten mijn mede-users wel een aantal goeie films! ^^

    Onze genres zijn:
    - Humor
    - Actie
    - Avontuur
    - Fantasy
    - Spanning
    - romcom's

    Heb je een andere film waarvan je toch vindt dat ik die wel moet kijken, laat het horen! Of ze nieuw zijn of wat ouder maakt ons niet veel uit. The golden compass heeft zij bijvoorbeeld ook nog nooit gezien, dus ik moet haar nog wat bijleren over films haha En alvast ontzettend bedankt! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Er zijn wel een aantal films die ik in gedachten heb, maar die moeten echt binnen je smaak vallen. Check ze op IMDB, zou ik zeggen.

    Goodnight Mommy is een arthouse 'horror', die eigenlijk geen horror is. Hij heeft een dikke spanningsopbouw en een hele, hele verrassende plottwist op het einde.
    Donnie Darko is een cult-klassieker.
    Melancholia is een hele vreemde, maar wel een hele mooie film. Het is overigens ook best een stille film.
    A Clockwork Orange is één van mijn favorieten; ook heel oud, maar wel een gave film.


    Voor de rest kan ik er eigenlijk geen bedenken op het moment.. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)