• Hallo allemaal!

Toen net ging ik op de site waar ik actief was voordat ik op Quizlet kwam en ik zag daar een oude vriend. Dus nu heb ik hem naar Quizlet toegelokt.

Welkom Serhat!
    Dat je hier maar fijne tijden mag beleven!

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Philip schreef:
    (...)

Ahahah. Poor you. Ik herinner me die tijd nog, maar nooit aan meegedaan. :'c.

Ik ook niet, hahha ik was van de Pokemon

JamesPotter schreef:
    (...)

Ik ook niet, hahha ik was van de Pokemon

Omg. Pokémon. Literally my youth.. I love you so much rn.

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Ik ben nog steeds dol op pokémon, maar ben niet meer zo fan van de spellen meer. Wel van de anime nog.(Ik kijk nog met mijn neefje nog) :P

Dat zijn duel kaarten spel. Maar natuurlijk gaat Yu-Gi-Oh en Magic The Gathering voor. :)

Nou Gelderland is wel schoon maar wij zijn wel economisch gezien wel beter dan Gelderland :P

Philip schreef:
    (...)

Omg. Pokémon. Literally my youth.. I love you so much rn.

Hahahha dat ging snel!

Serhat schreef:
    Ik ben nog steeds dol op pokémon, maar ben niet meer zo fan van de spellen meer. Wel van de anime nog.(Ik kijk nog met mijn neefje nog) :P

Dat zijn duel kaarten spel. Maar natuurlijk gaat Yu-Gi-Oh en Magic The Gathering voor. :)

Nou Gelderland is wel schoon maar wij zijn wel economisch gezien wel beter dan Gelderland :P

Oh no. You just didn't. Wacht maar over een paar jaar voegen wij ons achterhoekers bij duitsland net zoals Fryslan zichzelf van Nederland af wilt duwen met filjep stokken.

Denk jij. :P
    Zal niet gebeuren, Nederland heeft al genoeg problemen met oorlog. :P

JamesPotter schreef:
    (...)

Hahahha dat ging snel!

Duh je bent alles wat ik in mijn huwelijk zoek. Je bent een ringer, HP fan en dan ook nog pokémon. Sky is the limit, darling. eheheh. huwelijk was a joke though, I think... or maybe not. muhahaha.

Serhat schreef:
    Denk jij. :P
    Zal niet gebeuren, Nederland heeft al genoeg problemen met oorlog. :P

Tja sorry ik heb slechte humor en ik ken iemand in Fryslan en ik maak altijd grapjes met hem over Fryslan :'D het is gewoon té leuk om het niet te doen. Don't judge. :'3

Hp fan ben ik ook. 2016 komt een film uit genaamd Fantastic beast. :D

Philip schreef:
    (...)

Tja sorry ik heb slechte humor en ik ken iemand in Fryslan en ik maak altijd grapjes met hem over Fryslan :'D het is gewoon té leuk om het niet te doen. Don't judge. :'3

Je lijkt mij wel. :P

Serhat schreef:
    (...)

Je lijkt mij wel. :P

Haha. We hebben té veel overeenkomsten... Zuid- Holland... Grappen maken over Fryslan.. Hp fan... ik weet het... je bent mijn verloren tweeling broer en Femke is zo lief geweest om ons virtueel te verenigen. x'D ahaha

Iedereen kan weten wanneer een film uitkomt en daarnaast heb je niet zo'n epic harry potter profile pic, so prove yourself or i'm not buying it. (puh)

Haha, soms moeten we gek zijn, ja het is inderdaad leuk dat vwe zelfde overeenkomsten hebben. Ik ben HPfan sinds mijn 12e en ik ben nu 24. :P Geen probleem, Je hebt mij gevonden dus we zijn geen verloren broers meer. :)

Serhat schreef:
    Haha, soms moeten we gek zijn, ja het is inderdaad leuk dat vwe zelfde overeenkomsten hebben. Ik ben HPfan sinds mijn 12e en ik ben nu 24. :P Geen probleem, Je hebt mij gevonden dus we zijn geen verloren broers meer. :)

Euh dat awkward moment dat je van de stoel af rolt om je eigen grap en dat iedereen is like wtfuck x'D. #slechtehumor.

Ohyeah and i'm not a dude. I'm a dudette.

I know i knowwww. ;) Tis maar een gezegde. :D Ik kan ook je broer zijn hoor. ^^

Ja ja dat heb ik ook meestal en dan na een half uur snappen ze het nog steeds niet. :P

Serhat schreef:
    I know i knowwww. ;) Tis maar een gezegde. :D Ik kan ook je broer zijn hoor. ^^

Ja ja dat heb ik ook meestal en dan na een half uur snappen ze het nog steeds niet. :P

Dit dus x'D en dan gaan sommige vragen van huh herhaal of vertel het nog eens en dan doe je een poging en dan snappen ze het niet en ga je nog half dood tot ze het nog eens vragen en dan ben je like (cat) You gotta wait for my next joke cause i'm not gonna tell you again. Like siriusly.