• Ik heb het verwijdert als het al zo erg is om een mening te hebben.

    En op dat Bill blauwe make-up op had en z'n tanden heeft laten recht zetten had ik helemaal niets op tegen

    Dus zeur niet dat ik geen leven heb!


    I need you like a heart needs a beat

    Bill is gewoon ijdel


    Music is the new sex

    Ik vond hem hiervoor veel leuker hoor!
    Alleen ik heb ongveer wel dezelfde piercing als Bill n_n

    [/pakt snel haar andere piercing en stopt hem er in]


    bla bla bla

    laat hem toch als die dat leuk vind xD ;)

    Ik vin da wel Coowl


    Your Butt is Mine!

    laat hem toch als die dat leuk vind xD ;)


    I laat hem,ik zeg alleen mijn mening


    I need you like a heart needs a beat

    xD tis toch mooi, dan heeft ie vollere wimpers xD

    laat hem toch als die dat leuk vind xD ;)


    helemaal mee eens

    Ik vind het de laatste tijd maar erg worden hoor... Ik bedoel Bill laat zijn tanden recht zetten. Begint iedereen over het feit dat hij vroeger mooier was en dat hij zijn karakter en personaliteit verliest. Kom op nou... Als hij dat leuk vindt, laat hem dan.

    Ik vind het hem eigenlijk ook wel staan hoor

    (srry als dit aanvallend overkomt dat is helemaal NIET de bedoeling, ben vandaag in een extreem pest humeur srry)


    I'm dying but I know our love will live

    xD tis toch mooi, dan heeft ie vollere wimpers xD
    Idd,ik vind het sexy.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    En da is erg?Oo

    Gaan jullie nou echt van álles een punt maken? Come on, get a life >< Laat hem doen wat hij wilt. Zou jij het leuk vinden moest iedereen steeds kritiek op je hebben? n_n
    Het is niet of heel de wereld gaat vergaan omdat Bill nepwimpers draagt ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    helemaal mee eens

    Ik vind het de laatste tijd maar erg worden hoor... Ik bedoel Bill laat zijn tanden recht zetten. Begint iedereen over het feit dat hij vroeger mooier was en dat hij zijn karakter en personaliteit verliest. Kom op nou... Als hij dat leuk vindt, laat hem dan.

    Ik vind het hem eigenlijk ook wel staan hoor

    (srry als dit aanvallend overkomt dat is helemaal NIET de bedoeling, ben vandaag in een extreem pest humeur srry)

    Ik ga me u akkoord. Ik word er echt pist van da overal op gezaagt word wanneer hij iets nieuws heeft. Sebiet gaan ze nog zage dat hij een nieuwe broek gaat kopen -__-' Ik bedoel. Als ik het geld zouw hebben zouw ik ook wel mijn tanden laten recht zetten ze Oo en dan ook het feit dat iedereen begon te zagen over zijn nieuw piercing en zijn blauwe schmink. Vroeger droeg die ook al af en toe blauwe schmink en een nieuw piercing is toch ook geen ramp? Oo Dus ik ga helemaal me u akkoord. Ik vin die wimpers geweldig mooii.

    (...)

    helemaal mee eens

    Ik vind het de laatste tijd maar erg worden hoor... Ik bedoel Bill laat zijn tanden recht zetten. Begint iedereen over het feit dat hij vroeger mooier was en dat hij zijn karakter en personaliteit verliest. Kom op nou... Als hij dat leuk vindt, laat hem dan.

    Ik vind het hem eigenlijk ook wel staan hoor

    (srry als dit aanvallend overkomt dat is helemaal NIET de bedoeling, ben vandaag in een extreem pest humeur srry)

    Amen (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Ik ga me u akkoord. Ik word er echt pist van da overal op gezaagt word wanneer hij iets nieuws heeft. Sebiet gaan ze nog zage dat hij een nieuwe broek gaat kopen -__-' Ik bedoel. Als ik het geld zouw hebben zouw ik ook wel mijn tanden laten recht zetten ze Oo en dan ook het feit dat iedereen begon te zagen over zijn nieuw piercing en zijn blauwe schmink. Vroeger droeg die ook al af en toe blauwe schmink en een nieuw piercing is toch ook geen ramp? Oo Dus ik ga helemaal me u akkoord. Ik vin die wimpers geweldig mooii.

    En ook met u ben ik het eens ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik vindt het hem mooi staan.

    (...)
    En ook met u ben ik het eens ^^

    Eindelijk iemand die zegt da ik gelijk heb xD