• Hallo lieve mensen!

    Ik had een vraagje; ik durf geen popcorn time te gebruiken, dus een andere optie is Netflix. Dit moet je natuurlijk betalen, maar ik wil natuurlijk wel weten of Netflix fijn is..

    Iemand die er ervaring mee heeft?


    Liefs,


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Ik hoor er veel goede dingen over. Zelf gebruik ik het echter niet.


    26 - 02 - '16

    Sail schreef:
    Ik hoor er veel goede dingen over. Zelf gebruik ik het echter niet.



    Oké, bedankt voor je reactie! (:


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Volgens mij kon je ook één maand gratis proberen en dan weer opzeggen?


    26 - 02 - '16

    Wij hebben Netflix. Vind het wel chill. Vrij veel keuze en ze voegen telkens weer dingen toe.

    Sail schreef:
    Volgens mij kon je ook één maand gratis proberen en dan weer opzeggen?



    Ja klopt, zoiets las ik net op hun site.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    KyloRen schreef:
    Wij hebben Netflix. Vind het wel chill. Vrij veel keuze en ze voegen telkens weer dingen toe.



    Oké, want ik las net reviews en die waren behoorlijk negatief, maar dan praten we over 2 jaar geleden.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    PERRIEZAYN93 schreef:
    (...)


    Oké, want ik las net reviews en die waren behoorlijk negatief, maar dan praten we over 2 jaar geleden.

    Reviews zijn ook niet altijd betrouwbaar. Het verschilt per persoon. Maar Netflix is gewoon een plek waar je vrij veel films kan zien zonder dat je je telkens druk moet maken of het illegaal is of niet.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Reviews zijn ook niet altijd betrouwbaar. Het verschilt per persoon. Maar Netflix is gewoon een plek waar je vrij veel films kan zien zonder dat je je telkens druk moet maken of het illegaal is of niet.



    Ja, dat is waar. Met ondertiteling & tegen een kleine prijs.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    PERRIEZAYN93 schreef:
    (...)


    Ja, dat is waar. Met ondertiteling & tegen een kleine prijs.


    Dat is zo, Netflix is goed betaalbaar.


    26 - 02 - '16

    Ik heb Netflix net twee daagjes, het is echt heerlijk. Ik deel het abonnement met mijn zus dus dan kost het mij maar 5 euro in de maand. Super chill! Ik vond het aanbod van films niet denderend, maar voor series alleen al is het het driedubbel waard. Ik heb momenteel zo'n 20 series op mijn lijst staan die ik wil kijken. Genoeg kijktijd dus. Ik zou het aanraden. Het voordeligst is als je het abonnement deelt. Je hebt 2 schermen voor een tientje. (:


    The truth is out there.

    Ik heb Netflix al zo een half jaar en wow, ik zou niet weten hoe ik er nu zonder mee kan, lol.

    Ikzelf heb het abonnement van vier schermen en Ultra HD voor €12 per maand.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb netflix een maand nu denk ik - maar ik ben nu al een beetje verslaafd :') Je hebt veel keuze en verschillende genres. Ik betaal per maand afgerond €8,-
    Je kan ook nog kiezen bij sommige films of je het in het Nederlands of Engels wil, met of zonder ondertiteling.
    Ik ben er alleen maar blij mee dat ik het genomen heb.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face